رییس فدراسیون: برگزاری تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری در دستور کار است

ارومیه- ایرنا- رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: برگزاری تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری با کشورهای همسایه در دستور کار این فدراسیون است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رسول اسدی روز شنبه در مجمع عمومی سالیانه هیات دوچرخه سواری آذربایجان‌غربی اظهار کرد: امروز مجمع سالیانه هیات دوچرخه‌سواری آذربایجان‌غربی برگزار و اعضای هیات رئیسه جدید هیات انتخاب شدند و انتظار داریم با حضور رییس هیات و اعضای جدید شاهد اتفاقات خوب و مثبت باشیم.

وی درخصوص عملکرد هیات آذربایجان‌غربی اظهار کرد: شاهد پویایی خاصی در مجموعه رشته دوچرخه‌سواری آذربایجان‌غربی هستیم که هم راستا با سیاست‌های فدراسیون در بحث تیم‌های پایه فعالیت دارند و «مسعود خاکی» یکی از ملی‌پوشان تیم ملی دوچرخه‌سواری نیز از آذربایجان‌غربی است که به رقابت‌های مختلف اعزام می‌شود.

وی اضافه کرد: آذربایجان‌غربی در بحث جوانان قدم‌های خوب و موفقی را برداشته است و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

وی در خصوص تور بین المللی ایران-آذربایجان نیز گفت: قبلا تجربه‌ای موفق در برگزاری این تور با کشورهای همسایه داشتیم و با توجه به تفاهم‌نامه استان آذربایجان‌غربی با کشور ترکیه و مذاکراتی که با مدیرکل ورزش و جوانان این استان داشتیم، امیدواریم بتوانیم تور بین‌المللی را به شکل مشترک با کشور ترکیه یا یک رویداد دیگر به شکل مجزا و مشترک بین این استان و کشور همسایه برگزار کنیم.

اسدی گفت: رویکرد فدراسیون این است که مسابقات و تورهای با سابقه همچون تور مازندران را احیا و در وهله دوم رویدادهای کنونی را با توجه به شرایط کنونی فعال‌تر کنیم و تور ایران-آذربایجان را نسبت به قبل پر رونق‌تر کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha