۳۱ تیر ۱۴۰۳، ۴:۰۸
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85543993
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

حماس: جنایات رژیم صهیونیستی تنها با فشار فزاینده متوقف خواهد شد

تهران- ایرنا- عزت الرشق از رهبران جنبش حماس در اظهاراتی گفت که جنایات رژیم صهیونیستی در غزه تنها با تحت فشار گذاشتن این رژیم متوقف خواهد شد.

به گزارش بامداد یکشنبه ایرنا از خبرگزاری شهاب فلسطین، الرشق افزود: جنایات شنیع تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم فلسطین در نوار غزه با حمایت همه جانبه دولت آمریکا برای دویست و هشتاد و هشتمین روز متوالی ادامه دارد.

وی گفت: دشمن جنایتکار صهیونیستی همه روزه چندین قتل عام در نوار غزه از شمال تا جنوب انجام می‌دهد و کودکان، زنان، سالمندان و کسانی که در خانه‌ها، چادرها و مکان‌های امن هستند را هدف قرار می‌دهد.

این عضو ارشد حماس اضافه کرد: به تازگی دشمن جنایتکار در منطقه ارمیضه واقع در شرق خان یونس در اردوگاه آوارگان دست به قتل عام زد که منجر به شهادت هفت نفر و زخمی شدن تعدادی دیگر شد.

الرشق در پایان تاکید کرد که این جنایت صهیونیست‌ها بدون تحمیل هزینه و فشار فزاینده متوقف نخواهد شد.

وزارت بهداشت فلسطین جدیدترین آمار شهدا و مجروحان جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه را منتشر و اعلام کرد که از ابتدای عملیات «طوفان الاقصی» تاکنون، ۳۸ هزار و ۸۸۲ نفر در این منطقه به شهادت رسیده‌اند.

پس از گذشت بیش از ۹ ماه از جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، این جنگ که با دو هدف اعلام شده نابودی جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست در هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) به راه افتاد، تاکنون به اهداف خود نرسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha