۳۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۱۷
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85544371
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک هزار و ۵۴۹ تخلف صنفی در اصفهان ثبت شد

اصفهان- ایرنا- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت اصفهان از ثبت یکهزار و ۵۴۹ تخلف صنفی در سه ماه نخست امسال در استان خبر داد و گفت: پرونده تخلف یکهزار و ۲۶۲ واحد صنفی برای صدور حکم به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

شاهین آذری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ارزش پرونده‌های تشکیل شده بیش از ۹۶۶ میلیارد ریال و برخی از مهمترین تخلف‌های مذکور، گرانفروشی، کم‌فروشی و فروش خارج از شبکه است.

وی ادامه داد: سه هزار و ۹۵۱ بازرسی از واحدهای صنفی استان از ابتدای سالجاری تا پایان خرداد انجام شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت اصفهان خاطرنشان کرد: ۴۶۳ گزارش مردمی از ابتدای سال جاری تاکنون در قالب شکایت تلفنی و حضوری در بخش‌های مختلف دریافت شده و مورد بررسی قرار گرفته است.

آذری گفت: کارشناسان و بازرسان اصناف و اداره کل صنعت، معدن و تجارت اصفهان با توجه به اهمیت ساماندهی و تنظیم بازار کالا و خدمات و تشدید برخورد با متخلفان و سودجویان بر نحوه عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی در استان نظارت ویژه و مستمر دارند.

وی بیان کرد: بازرسی‌ها توسط گشت مشترک اداره‌های تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف و جهاد کشاورزی انجام می‌شود.

آذری از شهروندان خواست برای کمک به مدیریت تنظیم‌ بازار و کنترل و تعادل قیمت‌ها، در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، آن را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ گزارش دهند تا نیروهای بازرسی در کوتاهترین زمان ممکن به شکایت‌ها رسیدگی کنند.

به گزارش ایرنا، بیش از ۲۲۵ هزار واحد صنفی و حدود ۵۶۰ اتحادیه در سراسر استان اصفهان مشغول فعالیت است.

استان اصفهان با بیش از پنج میلیون نفر جمعیت بیش از ۹ هزار واحد تولیدی کوچک و بزرگ با سرمایه ۲۲۱ هزار میلیارد ریال و اشتغال ۲۶۳ هزار نفر، صنعتی‌ترین استان کشور بشمار می‌رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha