حفر چاه‌های غیر مجاز در ساری و بهشهر زیر ذره‌بین شرکت آب منطقه‌ای مازندران

ساری- ایرنا- معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای مازندران گفت: حفر چاه های غیرمجاز در ساری و بهشهر با گزارش های مردمی و پیگیری مسوولان مربوط متوقف شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای مازندران، سید محمد موسوی روز یکشنبه افزود: با اطلاع‌رسانی به موقع ۲ نفر از شهروندان استان از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۹۱۰۰ عملیات غیرمجاز حفر چاه در ۲ روستای ساری و بهشهر متوقف و تجهیزات متخلفان توقیف شد.

وی ادامه داد: علاوه بر جلوگیری از ادامه عملیات حفر غیرمجاز هر ۲ چاه مقرر شد دستور انسداد این چاه‌های حفر شده نیز صادر شود.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای مازندران گفت: همکاران ما در واحدهای حفاظت و بهره‌برداری مدیریت منابع آب و گشت و بازرسی برای برخورد با موارد اینچنینی همواره در حالت آماده‌باش هستند و گزارش‌های مردمی نیز توسط روابط عمومی شرکت به سرعت به اطلاع این واحدها ارائه می‌شود.

موسوی اضافه کرد: چندی پیش نیز با پیامک یکی از شهروندان در شهرستان محمودآباد از حفر چاه غیرمجاز جلوگیری شده بود. سامانه دریافت پیامک به شماره ۳۰۰۰۷۹۱۰۰ و تلفن گویای ۱۸۲۱ متعلق به شرکت آب منطقه‌ای مازندران همواره آماده دریافت گزارش‌های مردمی از تخلفاتی مانند حفر غیرمجاز چاه، کف‌شکنی بدون مجوز چاه‌ها و افزایش برداشت از منابع آب زیرزمینی است.

وی گفت: انتظار و درخواست ما از شهروندان سراسر استان این است که با ارائه گزارش‌های تخلفاتی از این دست در حفاظت از منابع آبی استان سهیم شوند.

حفر چاه‌های غیر مجاز در ساری و بهشهر زیر ذره‌بین شرکت آب منطقه‌ای مازندران

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha