رفع مشکلات پایانه حمل و نقل کالای استان تهران اولویت فرمانداری بهارستان

بهارستان - ایرنا - فرماندار بهارستان با اشاره به بازدید آیت الله رئیسی رئیس جمهور شهید از پایانه حمل و نقل کالای استان در این شهرستان گفت: مشکلات این پایانه تا رفع کامل در دستور کار فرمانداری و مسئولین شهرستان قرار دارد.

به گزارش ایرنا، عبدالله نوحی روز یکشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات پایانه حمل ونقل کالای استان تهران ضمن تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان، امام حسین (ع) اظهار داشت: برای اولین بار ، رئیس جمهور جهت بررسی مشکلات حمل و نقل و رانندگان از این پایانه بازدید کرد که در همین راستا مسائل و مشکلات این پایانه تا رفع کامل مشکلات در دستور کار فرمانداری و مسئولین شهرستان قرار دارد.

رفع مشکلات پایانه حمل و نقل کالای استان تهران اولویت فرمانداری بهارستان

وی در ادامه افزود: پیگیری مصوبات باید در اولویت مسئولین این پایانه نیز قرار گیرد و به فرموده رئیس جمهور ، مهم ترین اصل در به سرانجام رسیدن مصوبات، پیگیری مسائل است که باید با جدیت انجام شود.

در ادامه این جلسه، اعضای حاضر از بخش های مختلف پایانه بازدید و مشکلات را احصاء کردند.

روز ۱۵ دی ۱۴۰۱ آیت الله سید ابراهیم رئیسی در برنامه سفر خود به شهرستان بهارستان، به صورت سرزده به پایانه حمل و نقل کالای استان تهران رفت و پای درد دل رانندگان باری نشست.

رفع مشکلات پایانه حمل و نقل کالای استان تهران اولویت فرمانداری بهارستان

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در برنامه سفر خود به شهرستان بهارستان، بدون برنامه ریزی قبلی به پایانه حمل و نقل کالاهای استان تهران رفت و در جریان مشکلات و دغدغه های رانندگان قرار گرفت.

مهمترین دغدغه و مطالبه رانندگان در این دیدار سرزده، اصلاح ناوگان فرسوده خودرویی بود ؛ جالب اینکه در اثنای این دیدار ، مهرداد بذرپاش ، وزیر راه و شهرسازی هم حضور داشت و از همراهان رییس جمهور بود.

وزیر راه و شهرسازی در این بازدید سرزده از پیش بینی تسهیلات دولت برای نوسازی خودروهای فرسوده به خصوص در حوزه حمل و نقل باری خبر داد.

شهرستان بهارستان در جنوب غرب استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha