۱ مرداد ۱۴۰۳، ۸:۳۱
کد خبر: 85544483
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک چله انتظار برای فوتبال بابل

۱ مرداد ۱۴۰۳، ۸:۳۱
کد خبر: 85544483
یک چله انتظار برای فوتبال بابل

ساری - ایرنا - هواداران فوتبالی بابل که دیگر در فصل جاری نماینده ای در لیگ دسته اول فوتبال کشور ندارند، ۴۰ روز چشم انتظار گمانه زنی های برای حضور یک تیم فوتبال دسته اولی در این شهر هستند، اما این آرزو گرفتار اما و اگرهای شده که بعید به نظر می رسد بعد از یک چله بی قراری برای فوتبال این شهر، خبر خوشی برای عاشقان فوتبال در راه باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شامگاه ۲۱ خردادماه که خبر تلخ سقوط دریای کاسپین بابل از لیگ دسته اول فوتبال کشور به لیگ ۲ قطعی شد، ۴۰ روز هواداران فوتبالی این شهر برای حضور یک تیم دیگر در این شهرستان آرام و قرار ندارند.

در چهل روز گذشته دوستداران فوتبال بابل از هر ظرفیت رسانه ای استفاده کردند تا به مسوولان استانی و شهرستانی پیام خود را برسانند که نمی خواهند از حال و هوای فوتبالی به دور باشند.

در هفته های گذشته مذاکره های فشرده ای از سوی برخی دلسوزان فوتبالی برای خرید یا حضور یک تیم جدید در بابل انجام شد اما تا کنون نتیجه بخش نبود.

از طرف دیگر خبر فروش چند تیم لیگ دسته اولی فوتبال کشور که در رسانه ها و شبکه های اجتماعی دست به دست می شد این امر سبب شد، هوارادان بابلی از خیرین، بزرگان فوتبال و مسوولان شهرستانی بخواهند برای خرید امتیاز یک تیم لیگ دسته اولی اقدام کنند.

جدی ترین دلیل پیگیری بابلی ها برای خرید امتیاز تیم فوتبال در لیگ آزادگان، بازسازی چمن ورزشگاه هفت تیر بابل است که نمی خواهند بعد از پایان بازسازی این ورزشگاه بدون استفاده باقی بماند.

هواداران بابلی بر این باورند با توجه به حاشیه های تیم دریا در فصل گذشته هیچ تضمینی وجود ندارد که دریا یک فصل در لیگ ۲ فوتبال کشور بازی کند و بتواند دوباره به لیگ دسته اول فوتبال کشور بازگردد.

هواداران بابلی خواسته خود را با استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی، مراجعه حضوری به دفتر مسوولان شهرستانی مطرح می کنند و از خیرین شهر هم برای تحقق این مهم کمک خواستند.

دریای بابل در بازی های هفته های نخست فصل گذشته می توانست امتیازهای لازم را برای تثبیت جایگاه خود در جدول بدست آورد با تغییر پیاپی سرمربی این فرصت های طلایی را برای دشت امتیازهای بیشتر از دست داد.

یک چله انتظار برای فوتبال بابل

دریای کاسپین بابل در فصل جاری چهار سرمربی به نام های یونس گراییلی، سید داود سید عباسی، مهران برزگر و در نهایت سید داود سید عباسی را به عنوان سرمربی خود برگزید تغییر چهارمین سر مربی سبب شد که دریای بابل با سید داود سید عباسی نتایج بهتری در هفته های پایانی کسب کند اما جایگاه ضعیف این تیم در جدول به گونه ای بود که این موفقیت ها نوش دارو بعد از مرگ سهراب بود.

تک روی ممنوع

یکی از هوادارن فوتبال بابل در گفت گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در روزهای گذشته تلاش های برای حضور یک تیم لیگ دسته اولی در بابل انجام شد اما چون همه مسوولان با هم متحد نبودند نتیجه بخش نبود.

مسعود فضلی اظهار کرد: تقاضای ما از مدیران شهرستانی آن است که در این فرصت باقی مانده تا آغاز قصل جدید لیگ آزادگان، با بهره گیری از خرد جمعی برای حل این مشکل گره گشایی کنند.

این هوادار بابلی با اشاره به این که بدون تردید برای تحقق این خواسته هوادران فوتبال یک شهر پشتوانه مسوولان هستند، ادامه داد: همه هواداران و دوستداران فوتبال و جوانان این شهرباید برای گره گشایی این مشکل کمک کار هم باشند.

یک چله انتظار برای فوتبال بابل

فضلی افزود: بازسازی ورزشگاه هفت تیر بابل زمانی برای هواداران لذت بخش خواهد بود که در این مستعطیل سبز نماینده ای از این شهر در ورزشگاه به میدان برود.

این هوادار بابلی تصریح کرد: بابل دارای خیرین و بزرگان فوتبالی زیادی است که می توانند در این مقطع حساس به کمک فوتبال این شهرستان بشتابند.

مذاکره در جریان

در این پیوند رئیس هیات فوتبال بابل اظهار کرد: پیگیری ها با یک تیم لیگ دسته اولی برای حضور در شهرستان بابل در حال انجام است اما تا کنون نتیجه بخش نبود.

مهدی بادیکناری بیان داشت: یکی از مطالبه های جدی هواداران بابلی آن است که در فصل جاری خواهان حضور نماینده ای از این شهرستان در لیگ آزادگان هستند.

وی با بیان این که ظرفیت فوتبالی این شهرستان بسیار بالا است، اظهار کرد: همه تلاش ها بر این است که موافقت یک تیم لیگ یکی را برای حضور در بابل کسب کنیم.

بادیکناری تصریح کرد: هواداران در فصل گذشته روزهای پراسترسی را پشت سر گذاشتند و نماینده آنها دریای کاسپین بابل با یک امتیاز کمتر به دسته پایین تر سقوط کرد.

یک چله انتظار برای فوتبال بابل

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال دریای کاسپین بابل در حالی به دسته پایین تر سقوط کرد که تیم های داماش گیلان و شهرداری آستارا به ترتیب با یک و ۲ امتیاز بیشتر از خطر سقوط رهایی یافتند و دریای بابل در کویر داغ یزد سقوط کرد.

دریای کاسپین بابل به همراه شاهین بندر عامری و خوشه طلایی سه تیم قعر نشین لیگ دسته اول فوتبال کشور بودند که از فصل بعد مجوز بازی در لیگ آزادگان را ندارند و به دسته پایین تر سقوط کردند.

نماینده مازندران در لیگ دسته اول فوتبال کشور که فرصت های خوب، برای کسب امتیاز بیشتر را از دست داده بود هفته های پایانی لیگ را به سختی و پراسترس پشت سر گذاشت.

تماشاگران بابلی که یک فصل با حضور در شهرستان سیمرغ دست از حمایت های تیم محبوب خود بر نداشتند شامگاه ۲۱ خرداد ماه وداع تلخی با لیگ دسته اول فوتبال کشور داشتند.

بابلی ها که در مقطعی در طلایی ترین دوران ورزش فوتبالی خود در سیزدهم اردیبهشت ۱۳۹۷ در فینال جام حذفی در مقابل تیم بزرگ استقلال تهران قرار گرفتند و در یک بازی نزدیک و سخت استقلال تهران توانست تیم خونه به خونه را با یک گل شکست دهد و بابلی ها در کارنامه فوتبالی خود نایب قهرمانی جام حذفی را درج کرده بودند، با حسرت تمام شاهد سقوط تیم محبوب شهرشان بودند.

تیم دریای کاسپین بابل در آخرین بازی فصل جاری که روز ۲۱ خردادماه با چادرملوی اردکان انجام داد ۱ بر صفر نتیجه را واگذار کرد و در نهایت با کسب ۳۱ امتیاز در جایگا ۱۶ جدول قرار گرفت تا به همراه تیم های شاهین بندر عامری و خوشه طلایی از مردودان این فصل لیگ آزادگان باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha