۳۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۵۰
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85544542
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیرکل ورزش همدان: فعالیت بوکس در استان تعلیق نیست

همدان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: فعالیت ورزش بوکس در سطح استان تعلیق نیست و فقط افرادی که در مسابقات جوانان مسوولیت داشتند، تا اطلاع ثانوی منع شده اند.

علی حقیقی روز یکشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: فوت یاسین رحمانی جوان بوکسور ملایری در مسابقات انتخابی استان همدان تلخ و دردناک بود و پیگیری موضوع همچنان ادامه دارد.

وی اضافه کرد: فدراسیون بوکس کارگروه رسیدگی به این پرونده را با دستور وزیر ورزش و جوانان کشور تشکیل داده و براین اساس فعالیت افرادی که در مسابقات جوانان انتخابی استان همدان مسوولیت داشتند را تا اطلاع ثانوی محروم کرده است.

حقیقی خاطرنشان کرد: اما این دلیل نمی شود که فعالیت این رشته ورزشی را در سطح استان به حال تعطیل در آوریم، به هر حال بوکس از جایگاه و محبوبیت خاصی نزد جوانان و نوجوانان برخوردار است و این روند ادامه دارد.

وی یادآور شد: فعالیت باشگاه های بوکس و دوره های آموزشی همچنان تداوم دارد به خصوص افرادی که در این پرونده نقشی ندارند نیز می توانند تمرینات و مسابقات خود را ادامه بدهند.

هفته گذشته فدراسیون بوکس تمامی فعالیت های مربوط به این رشته ورزشی را برای هیات بوکس استان همدان تا اطلاع ثانوی ممنوع کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا این تصمیم پس از جمع‌بندی تحقیقات اعضای کارگروه بررسی حادثه فوت مرحوم "یاسین موسی‌خانی" بوکسور جوان ملایری اتخاذ شد.

یاسین موسی‌خانی بوکسور جوان ملایری هفته قبل در فینال مسابقات استان همدان حضور یافت و دقایقی پس از مبارزه فینال دچار ضعف بدنی شد.

با وجود انتقال وی به بیمارستان و عمل جراحی، این بوکسور جوان پس از چند روز بستری بودن، جان به جان آفرین تسلیم کرد و خانواده بوکس را عزادار کرد.

بر این اساس، بنابر تاکید کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و با ابلاغ سیدروح‌الله حسینی رئیس فدراسیون بوکس، کارگروهی پنچ نفره متشکل از دبیر فدراسیون بوکس، سه داور بین‌المللی و یک کارشناس و پیشکسوت بوکس تشکیل شد.

این کارگروه موظف است تحقیقات لازم را انجام داده و گزارش خود را در اسرع وقت در اختیار رئیس فدراسیون قرار دهد تا رئیس فدراسیون نیز این گزارش را به وزیر ورزش و جوانان ارائه کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha