عملیات ویژه پلیس و دستگیری ۲ برادر سارق اوباش در غرب استان تهران

رباط کریم - ایرنا - عملیات ویژه پلیس و دستگیری ۲ برادر سارق اوباش ، دستگیری توزیع کننده مواد افیونی در پرند و کشف مقادیری مخدر تریاک و کشف موتورسیکلت قاچاق ۱۳ میلیارد ریالی در شهریار از دستاوردهای پلیس غرب استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته است.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از دستگیری توزیع کننده مواد افیونی در پرند و کشف ۱۷ کیلوگرم مخدر تریاک خبر داد.

سرهنگ حسین زلفخانی روز یکشنبه با اشاره به جزئیات این خبر اظهارداشت: با بدست آمدن خبری مبنی بر اینکه افرادی در شهر"پرند"رباط کریم در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت دارند، بررسی موضوع و رسیدگی به آن در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران قرار گرفت.

عملیات ویژه پلیس و دستگیری ۲ برادر سارق اوباش در غرب استان تهران

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران افزود: با اقدامات تعقیب و مراقبتی پلیس، مخفیگاه یکی از توزیع کنندگان موادمخدر در شهر پرند مورد شناسائی قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضائی، در بازرسی از منزل متهم۱۷ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک کشف و فرد توزیع کننده نیز دستگیر شد.

عملیات ویژه پلیس و دستگیری ۲ برادر سارق اوباش

عملیات ویژه پلیس و دستگیری ۲ برادر سارق اوباش در غرب استان تهران

سرهنگ فضل اله سواری پور رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اشاره به جزئیات این خبر اظهارداشت: اواخر تیرماه، فردی به گشت پلیس آگاهی مراجعه کرده و از سرقت طلاجات دخترش خبر داده وخواستاری پیگیری آن می شود.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران افزود: با آغاز تحقیقات ماموران پلیس آگاهی، هویت دو برادر سارق و دارای سابقه اوباشگری بدست آمد و متهمان تحت تعقیب و مراقبت پلیس قرار گرفتند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با شناسائی مخفیگاه دو اوباش سارق در اسدآباد شهریار، ماموران پلیس آگاهی در عملیاتی ویژه، دو اوباش سارق را دستگیر کرده و با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از مخفیگاه آنها، ۶قبضه سلاح سرد و ۴۵۰ گرم طلای مسروقه متعلق به مالباخته کشف و به وی برگردانده شد.

کشف موتورسیکلت قاچاق ۱۳ میلیارد ریالی در شهریار

عملیات ویژه پلیس و دستگیری ۲ برادر سارق اوباش در غرب استان تهران

سرهنگ داریوش صادقی فرد رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اشاره به جزئیات این خبر گفت: در جریان اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران پلیس امنیت اقتصادی حین بازدید و سرکشی از انبار ها و پارکینگ های منطقه در شهریار، یک دستگاه موتورسیکلت سنگین غیرمجاز و قاچاق را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران افزود: کارشناسان ارزش موتورسیکلت قاچاق کشف شده را ۱۳میلیارد ریال برآورد کردند که با هماهنگی قضائی، موتورسیکلت قاچاق به پلیس اقتصادی منتقل و با تشکیل پرونده، مالک آن پس از شناسائی جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان شهریار معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha