منصوری: ۷ هزار و ۴۰۰ مصوبه دولت سیزدهم در سفرهای استانی/ ۶۰ درصد مصوبات اجرا شد

تهران-ایرنا- معاون اجرایی دولت سیزدهم از برقراری حدود ۶ میلیون تماس مردمی با مرکز ارتباطات ریاست جمهوری خبر داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، محسن منصوری معاون اجرایی دولت سیزدهم روز یکشنبه در جلسه هیأت دولت سیزدهم گفت: در حوزه معاونت اجرایی و سرپرستی نهاد اقداماتی داشتیم، اما سند افتخارآفرین دولت سیزدهم سفرهای استانی بود که ۴۸ سفر استانی برگزار شد. همچنین اعضای دولت به ۱۱ شهرستان استان تهران به صورت جداگانه سفر کردند.

وی افزود: با دستگاه‌های مختلف و استانداری‌ها جلساتی برگزار شد و نهایتا مصوبات خوبی اعمال شد. ۵ هزار و ۴۰۰ مصوبه با ۴۰۰ همت در دور اول سفرهای استانی و ۲ هزار مصوبه با ۱۸۱ همت در مرحله دوم سفرهای استانی داشتیم. در دور اول سفرهای استانی ۶۰ درصد مصوبات اجرایی شد که بیشترین سهم را سازمان برنامه داشت و نزدیک به ۱۹۰ همت اعتبار به مصوبات سفرهای استانی تخصیص داده شد. بخشی از آن دستاوردهای عمرانی و بخشی هم ارتباط مستقیم و بدون واسطه با مردم بود.

معاون اجرایی رئیس‌حمهور درباره سرپرستی نهاد ریاست جمهوری نیز گفت: گزارش مرکز ارتباطات مردمی حاکی از برقراری حدود ۶ میلیون مورد بود که از طریق پست، ایمل و تماس تلفنی و حضوری انجام شد که ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار فقره در سفرهای استانی و بیش از یک میلیون در نهاد اتفاق افتاده است؛ سفرهای استانی در دولت قبل تقریبا تعطیل بود و امکان ارائه گزارش مقایسه ای نیست چرا که دو جبهه کاری متفاوت بود.

منصوری با بیان اینکه ۱۳ نهاد زیر نظر نهاد هستند که هر کدام گزارش های جداگانه ای ارائه داده‌اند، اظهار کرد: برخی ستادها هم در دوره شهید رئیسی تشکیل شدند.

وی گفت: از تماس های مردمی هزار پرونده در مرکز مبارزه با فساد نهاد ریاست جمهوری تشکیل شد که بیش از ۵۰۰ پرونده آن به نتیجه رسید.

معاون اجرایی رئیس جمهور تاکید کرد: صندوق کارآفرینی امید در این ۳ سال رشد بیش از ۳۰۰ درصدی در پرداخت تسهیلات داشت. این صندوق ۳۰۰ هزار شغل ایجاد کرد، یا در حفظ آن نقش مستقیم داشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha