نصیرزاده: لیگ برتر با کمبود بازیکن مواجه است/ قیمت خارجی‌ها ارزان‌تر است

تهران- ایرنا- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با بیان اینکه لیگ برتر با کمبود بازیکن مواجه است، گفت: شرایط به گونه‌ای شده که بازیکنان خارجی از داخلی‌ها ارزان‌تر هستند.

به گزارش ایرنا، هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان پس از حضور در فدراسیون فوتبال و در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: شرایط فولاد خوب است، اما برای جذب بازیکن جدید بیشتر، باید با چند تن از نفرات قبلی فسخ قرارداد کنیم. با یک هافبک دفاعی در حال مذاکره هستیم و بازیکن خارجی هم به خدمت نگرفته‌یم.

وی در مورد حواشی نقل‌وانتقالات لیگ برتر، گفت: هزار بار دیگر هم مصاحبه کنیم، فردی حرف ما را متوجه نمی‌شود. در گذشته مدیران بخش مجوز حرفه‌ای اعلام کردند که اگر شرایط به همین صورت پیش برود، قطعا همه باشگاه ورشکسته می‌شوند و قانون سقف بودجه را به خاطر این موضوع گذاشتند. خوشبختانه ما هنوز به سقف بودجه نرسیدم و می‌توانیم بازیکن جذب کنیم. متاسفانه در این دنیای فوتبال، بازیکنان و مربیان با دلال‌ها در ارتباط هستند و نمی‌شود این موضوع را کتمان کرد.

مدیرعامل باشگاه فولاد درباره اینکه بازیکنان معمولی قراردادهای میلیاردی می‌بندند، خاطرنشان کرد: در حال‌حاضر بازیکنان خارجی ارزان‌تر از داخلی‌ها هستند و اکنون در لیگ برتر با کمبود بازیکن مواجه هستیم.

نصیرزاده در خصوص قانون سن بازیکنان که در مدت زمان قراردادها لحاظ می‌شود، یادآور شد: برای فوتبال کشور متاسفم که سن بازیکنان تا این حد بالارفته است. همه شاهد هستیم در تیم ملی، نفراتی با میانگین سنی بالا حضور دارند.

وی در مورد اینکه آیا فولاد درگیر فساد شده است، تصریح کرد: اصلا کسی سراغ فولاد نیامد و هیچ اتفاقی برایمان رخ نخواهد داد. سهامداران باشگاه در این موضوع خیلی حساس هستند و خوشحالم درگیر این موضوع نیستیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد درباره حضور یحیی گل‌محمدی، اظهار کرد: گل‌محمدی شخصیت آرامی را دارد و خیلی خوشحالم که شب و روز در فولاد کار می‌کند که بتواند ضعف‌های تیم را برطرف کند. ما نیز با تمام توان از او حمایت می‌کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha