راه اندازی سوپراپلیکیشن تپسی/ اُفود به تپسی فود و دارتیل به تپسی شاپ تبدیل می شوند

تهران- ایرنا- مدیر عامل تپسی از راه اندازی سوپراپلیکیشن تپسی خبر داد و گفت: سرویس‌های سفارش غذا و سوپرمارکت، با افتتاح سوپراپلیکیشن تپسی از اول مرداد سال جاری در دسترس کاربران خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مصطفی سیدحسینی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: از سال ۹۵ تاکسی اینترنتی به صورت رسمی در فضای کسب و کار فعالیت خود را آغاز کرده و تغییر از یک مدل سنتی به مدرن و همچنین رگوله کردن که بخش عمده ای از آن توسط تپسی انجام شده است.

وی افزود: در دهه ۴۰ و ۵۰ شمسی نسل اول گروه صنعتی گلرنگ با نام پاکشو کار خود را آغاز کرده و در سال ۸۶ گروه صنعتی گلرنگ تاسیس شد.

ویژگی های خاص و نیروهای توانمند سبب حضور گلرنگ در تپسی شد

مدیر عامل تپسی خاطر نشان کرد: گروه صنعتی گلرنگ از فضای شوینده تبدیل به یک هلدینگ شد که در حوزه های مختلف، سرمایه گذاری می کند.

وی ادامه داد: گلرنگ همواره تلاش برای نزدیکی به مشتری و خرده فروشی و توزیع را دارد.

وی با تاکید بر اینکه پشتیبانی در تامین، پشتیبانی در عملیات و پشتیبانی در تقاضا بخش‌هایی هستند که با جدیت به دنبال آن هستیم، اذعان داشت: سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌ها، لجستیک، خرید تپسی و الوپیک و همچنین تکمیل زنجیره ارزش از اهداف و برنامه هایی به شمار می رود که پیگیر آن هستیم.

وی به دلیل ورود گلرنگ در عرصه تپسی اشاره کرد و گفت: تپسی دارای ویژگی‌های خاصی از جمله تیم متخصص و قوی، هوش مصنوعی مقیاس پذیر، زیرساخت فنی و مناسب است که در دستیابی به اهداف در این حوزه بسیار موثر و مطلوب است و یکی از عمده ترین و مهمترین دلایل ورود گلرنگ در تپسی این امر بود.

اُفود تغییربرند داده و به تپسی فود تبدیل می شود

حسینی با تاکید بر اینکه اُفود تغییربرند داده و به تپسی فود تبدیل می شود، افزود: اُفود به زودی تغییر برند داده به تپسی فود تبدیل می‌شود و بر همین اساس کار افود با مشهد آغاز خواهد شد و تا پایان تابستان به تهران می‌رسد.

وی به دیگر تغییرات در این حوزه اشاره کرد و اذعان داشت: با توجه به پیگیری هایی در زمینه تغییرات، برند دارتیل به زودی تبدیل به تپسی شاپ خواهد شد و به سوپراپ افزوده می‌شود.

مدیرعامل تپسی به چشم انداز گلرنگ در ایجاد یک اکوسیستم در حوزه اقتصاد دیجیتال اشاره کرد و اظهار داشت: ایجاد یک اکوسیستم جدید و هم افزایی از اهداف و برنامه های تپسی به شمار می رود که این اکو سیستم شامل مواردی از جمله استفاده از فرصت های موجود در حوزه اقتصاد دیجیتال، رساندن سهم درآمدی گروه گلرنگ از اقتصاد دیجیتال به یک پنجم کل درآمد گروه تا سال ١۴١٠، افزایش قدرت انتخاب کاربران و افزایش کیفیت ارایه خدمات با ایجاد رقابت است.

"اُکالا" به زودی ری برند می شود

سیدحسینی به تلاش برای اجرای تغییرات تا نیمه مرداد اشاره کرد و گفت: "اُکالا" در نیمه دوم سال ۱۴۰۳به زودی ری برند می شود. با توجه به اینکه این برند اندازه‌ی بزرگ‌تری دارد و لیدر بازار سوپرمارکت محسوب می شود با ملاحظات بیشتری انتقال آن به تپسی دنبال می گردد.

وی با اشاره به برنامه های آتی و افزایش سرمایه سهام تپسی تاکید کرد: افزایش سرمایه ۲۴۰ میلیارد تومان به ۲ هزار میلیاردتومان در دستور کار قرار گرفته و بر همین اساس سرمایه گذاری در سرویس‌های قبلی تپسی و سرویس‌های جدید نیز از برنامه‌های شرکت به شمار می رود.

مدیرعامل تپسی افزود: همواره سعی و تلاش بر این بود تا مدیریت و فعالیت درست داشته ‌باشیم که اثر آن روی سهم مشخص خواهد شد.

وی تصریح کرد: نیاز به تغییر فرهنگ و سرمایه گذاری در زیر ساخت های نرم داریم. سرمایه گذاری انسانی یکی از راه های استفاده از زیرساخت های نرم به شمار می رود که بسیار مهم و مورد توجه است.

راه اندازی سوپراپلیکیشن تپسی/ اُفود به تپسی فود و دارتیل به تپسی شاپ تبدیل می شوند

سرمایه گذاری بر روی لجستیک طی چندین سال اخیر

وی با اشاره به اینکه زپ، الوپیک و موتوپیک از مهم‌ترین اهرم‌های لجستیک این گروه دانست و گفت: سعی کرده‌ایم در تمام بخش‌های مهم بازیگری در بازار داشته باشیم و همچنین فیلم‌نت حوزه سرگرمی، تارا بخش اعتباری، اوزون اتصال به کسب و کارهای آفلاین و شب بحث اقامتگاه‌ها را در گروه تامین می‌کند.

حسینی عنوان کرد: برنامه‌های آینده این گروه شامل رشد دوبرابری درآمد شرکت، گسترش بازارهای جدید از طریق ارائه سرویس‌های اقتصادی، تمرکز بر توسعه سرویس پیک و گاراژ و خلق ارزش برای کاربران تپسی از طریق ارتباط بین کسب و کارهای آنلاین و آفلاین است.

وی خاطر نشان کرد: رشد تاکسی اینترنتی تپسی به موازات رشد همه بخش‌ها در حال پیگیری است و در تلاشیم سهم بازار تاکسی‌های اینترنتی در تپسی را سریع‌تر بیشتر کنیم.

وی افزود: طی چندین سال اخیر در این حوزه سرمایه گذاری کرده و بر همین اساس امروز توان بسیار موثر و خوبی داریم و حداقل از این نظر خیلی دغدغه نداریم و بدون بروز مشکل می توانیم فعالیت کنیم.

حسینی خاطر نشان کرد: در زمینه سفارش آنلاین غذا در این مجموعه و همچنین تمام کارهایی که در این مدت انجام دادیم در حال تکمیل هستیم و کارهای سنگین را نیز توانستیم پشت سر بگذرانیم.

وی ادامه داد: در زیر ضلع یک چتر برای ایجاد سینرژی بیشتر و رسیدن به کسب و کار بیشتر و مطلوب تری در تلاش هستیم. بر همین اساس نیاز داریم تا از ابتدا یک نگاه راهبرانه و یکپارچه داشته باشیم و به دنبال تشکیل گروهی برای ماکسی مایز کردن اهدافمان هستیم.

مدیرعامل تپسی اظهار داشت: تپسی از امروز هویت جدیدی پیدا کرده است و آن گروه تپسی است. این گروه از امروز کارش را شروع می‌کند و هدفش راهبری، نظارت، کنترل و تسهیل‌گری کل این کسب‌وکارها است.

وی ادامه داد: هدف این گروه، راهبری نظارت کنترل، کمک و تسهیلگری کل کسب و کارهاست که در کنار هم و یک تجربه یکپارچه و با کیفیت را به مخاطبان منعکس می کند.

حسینی به اهمیت وتوجه تپسی در ارائه خدمات رسانی به مشتریان اشاره کرد و گفت: طی دو هفته گذشته ۴۰ هزار راننده از طریق ازن توانستند از فروشگاه ها خرید کنند.

وی با اشاره به اینکه از بین بردن چالش ها و اجرای برنامه های جدید را در کارهای خود داریم، بیان داشت: تمام تلاش خود را برای دریافت سهم بازار اینترنتی بکار گرفته ایم و در زمینه ۷۰ تا ۸۰ درصد رشد سفرها را داشته ایم و همین مسیر را ادامه می دهیم.

امسال سرویس "تپسی مدرسه" نداریم

مدیرعامل تپسی با تاکید بر اینکه امسال سرویس "تپسی مدرسه" نخواهیم داشت، اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید سرویس تپسی مدرسه را به دلیل پیچیدگی خاصی و همچنین ممانعت و جلوگیری از آُیب به یوزر بیس نخواهیم داشت اما این مقوله از دستور کار تپسی خارج نخواهد شد.

معاونت حقوقی تپسی در راستای موضوع گزینه عجله دارم و عجله ندارم و برداشتن آن از بین گزینه ها، گفت: ابلاغیه کتبی در باره عجله ندارم نداشتیم و در زمینه عجله دارم نیز هنوزبرنامه‌ای برای بازگرداندن آن نداریم. بنا به گفته معاونت حقوقی ریاست جمهوری این گزینه مصداق گران فروشی نمی‌تواند باشد و قیمت گذاری آن به شرکت‌ها سپرده شده است.

نگین انصاری افزود: پیشنهاداتی برای قیمت متعارف داده شده ولی هنوز جمع بندی نهایی اعلام نشده به همین دلیل این سرویس ها هنوزر بر نگشته‌اند.

۴ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha