۳۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۸:۱۵
کد خبرنگار: 894
کد خبر: 85544867
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعتبارات ابلاغی شهرستان خوی ۳۰ درصد افزایش یافت

ارومیه- ایرنا- فرماندار خوی گفت: امسال ۲ هزار و ۸۹۵ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای ۱۸۰ طرح عمرانی در این شهرستان مصوب شده که نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش ایرنا، کریم علی نژاد روز یکشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان خوی افزود: همچنین ۸۰۱ میلیارد ریال اعتبار از منابع سرمایه‌ای درآمد نفت و گاز با اولویت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، مصوبات سفر هیات دولت به آذربایجان غربی و مقام عالی استان به خوی بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان توزیع شد.

وی اضافه کرد: امسال بخش های آب و فاضلاب، نوسازی مدارس و آموزش و حمل و نقل جاده ای از بیشترین اعتبارات عمرانی بهره مند خواهند شد.

وی اظهار کرد: در بحث کمیته برنامه ریزی توجه به اولویت های شهرستان از جمله تنش آبی و اتمام فضاهای آموزشی درحال احداث در هدف گذاری ها باید مدنظر دستگاه ها و متولیان امر باشند.

فرماندار خوی ادامه داد: پیگیری مدیران برای جذب اعتبارات و استفاده از ظرفیت های بودجه ای تعیین شده در قانون، ضروری است.

علی نژاد تاکید کرد: تسریع در آغاز و پیگیری عملیات اجرایی طرح های مصوب سفر رییس جمهور شهید به آذربایجان غربی و مقام عالی استان به خوی نیز دارای اهمیت بوده و یک ضرورت است.

به گزارش ایرنا، خوی بعد از ارومیه دومین شهرستان بزرگ و پرجمعیت استان آذربایجان غربی بوده که در شمال این استان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha