آذرپیرا: انتظارت از کشتی ما را قدرتمندتر می‎‌کند/ طلای پاریس را می‌خواهم

تهران- ایرنا- کشتی‌گیر وزن ۹۷ کیلوگرم کشورمان در المپیک پاریس معتقد است که بالا بودن انتظارات از کشتی برای کسب مدال در المپیک، نه تنها سبب اضطراب نمی‌شود، بلکه انگیزه‌ای برای قدرتمندتر شدن و کسب مدال است.

امیرعلی آذرپیرا، نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان در المپیک پاریس در حاشیه مراسم بدرقه ورزشکاران المپیکی استان تهران در گفت‌وگو با ایرنا، درباره آخرین شرایط آمادگی‌اش برای اعزام به مسابقات المپیک، گفت: زمانی طولانی‌ در اردو به سر بردیم و از هیچ تلاشی دریغ نکردیم و از رئیس فدراسیون کشتی و هیات تهران به دلیل فراهم کردن امکانات لازم تشکر می‌کنیم.

وی افزود: چندین سال است که در اردوهای طاقت‌فرسا برای حضور در المپیک تمرین و تلاش کرده‌ام و امیدوارم روز مسابقه بتوانم بهترین نتیجه را بگیریم.

آذرپیرا درباره اینکه آیا فشار روانی ناشی از انتظارات بالا از کشتی برای کسب مدال در المپیک، روی کشتی‌گیران اثر منفی نمی‌گذارد، اظهار داشت: فشار روی کشتی‌گیران هست اما همه ملی‌پوشان آنقدر قدرتمند هستند که این فشارها تبدیل به یک انگیزه برای آنها شود و بهترین نتیجه را کسب کنند.

کشتی‌گیر المپیکی کشورمان درباره انتظاراتی که از مسئولان دارد، اضافه کرد: انتظار خاصی ندارم. فدراسیون کشتی همه انتظارات را برآورده کرده است و امیدوارم با کسب بهترین نتیجه، هم پرچم کشورمان را بالا ببریم و هم مردم را خوشحال کنیم.

وی درباره اینکه افزایش پاداش چه تاثیری روی انگیزه او داشته است، یادآور شد: انگیزه ما به خاطر پاداش بالا و پایین نمی‌شود و انگیزه‌ من با لذت بردن مردم از بالا رفتن پرچم ایران، بالا می‌رود.

آذرپیرا درباره آشنایی با حریفانش در المپیک نیز اضافه کرد: با حریفانم در المپیک، قبلا مبارزه کرده‌ام و برد و باخت داشتم. امیدوارم با آنالیزی که داشته‌ایم، روز مسابقه روز من باشد و بتوانم با طلای المپیک مردم را خوشحال کنم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha