قرارداد سه بازیکن مس رفسنجان تمدید شد

کرمان - ایرنا - باشگاه مس رفسنجان امشب(یکشنبه) با انتشار خبر و تصاویری اعلام کرد که قرارداد سه بازیکن این تیم ازجمله حسن جعفری، حامد لک و سعید واسعی تمدید شده است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی باشگاه مس رفسنجان، حسن جعفری کاپیتان تیم فوتبال مس قرارداد خودش را با این باشگاه تمدید کرد.

براساس این گزارش، جعفری که در فصل گذشته یکی از مهره‌های ثابت و مورد اعتماد محرم نویدکیا بود سومین فصل حضور خودش را در رفسنجان سپری می‌کند.

مدافع راست باتجربه باشگاه مس به عنوان اولین بازیکن تمدیدی این باشگاه معرفی شده و در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۴ همچنان بازوبند کاپیتانی مس را بر بازو می‌بندد.

قرارداد سه بازیکن مس رفسنجان تمدید شد
حامد لک دروازه بان مس رفسنجان در سمت راست و پورمحمدی مدیرعامل باشگاه در سمت چپ تصویر

روابط عمومی باشگاه می رفسنجان همچنین اعلام کرد، حامد لک دروازه‌بان مطمئن باشگاه مس قرارداد خودش را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد.

لک که یکی از سنگربانان با سابقه لیگ برتر فوتبال ایران به شمار می‌رود با وجود پیشنهادهای متعدد در فصل نقل‌وانتقالات ترجیح داد همچنان با محرم نویدکیا در مس همکاری کند و با تمدید قراردادش به مدت یک فصل دیگر نارنجی‌پوشان را در رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی فوتبال باشگاههای کشور همراهی می‌کند.

قرارداد سه بازیکن مس رفسنجان تمدید شد
واسعی بازیکن در سمت راست و پورمحمدی مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان در سمت چپ

روابط عمومی باشگاه مس رفسنجان در خبری دیگر اعلام کرد، سعید واسعی هافبک هجومی باشگاه مس رفسنجان قرارداد خودش را به مدت یک فصل تمدید کرد.

واسعی که در نیم فصل گذشته به مس پیوسته بود یکی از مهره‌های تاثیرگذار محرم نویدکیا به شمار می‌رفت که با امضای قرارداد جدید به مدت یک فصل دیگر در این باشگاه ماندگار شد.

براساس این گزارش، بازیکن سابق باشگاه‌های پیکان، تراکتور و فولاد در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی همچنان مس رفسنجان را همراهی می‌کند.

تیم های فوتبال مس رفسنجان و گل گهر سیرجان ۲ نماینده استان کرمان در رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha