۱ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۱۱
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85545077
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

طرح روشنایی رینگ غربی اردستان درمرحله اجراست

۱ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۱۱
کد خبر: 85545077
طرح روشنایی رینگ غربی اردستان درمرحله اجراست

 کاشان - ایرنا - رییس اداره مهندسی و برنامه ریزی برق اردستان گفت: طرح روشنایی رینگ غربی اردستان از میدان دادگستری به سمت مرکز سالمندان و معلولان کوثر با اعتبار هفت میلیارد ریال در مرحله اجراست.

سید روح اله عقدایی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح با ۲ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۱۶۰۰ متر شبکه روشنایی و نصب ۵۵ چراغ ۸۰ وات و ۲۰ وات ال ای دی اجرا می شود.

رییس اداره مهندسی و برنامه ریزی برق اردستان بیان کرد: با اجرای این طرح مشکل خاموشی مسیر مرکز سالمندان و معلولان کوثر برطرف شده و مسیر این مرکز از نعمت روشنایی برخوردار خواهد شد.

عقدایی در ادامه به بهسازی و تعمیر شبکه روشنایی ۱۷ روستای شهرستان در طرح جهادی خبر داد.

وی اعتبار اجرای این طرح ها را ۳۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: روستای تورزن با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال، دچان با اعتبار سه میلیارد ریال، عباس آباد با یک میلیارد ریال، روستای مار با یک میلیارد ریال و توران با ۵۰۰ میلیون ریال نوسازی و بهسازی شده اند.

رییس اداره مهندسی و برنامه ریزی برق اردستان بیان کرد: بهسازی و نوسازی شبکه روشنایی روستای باقرآباد مسیر غسالخانه با اعتبار سه میلیارد ریال، ونین با یک میلیارد ریال، دیزلو با یک میلیارد ریال، علی آباد و لاسیب با پنج میلیارد ریال، رحمت آباد و خوش آباد با سه میلیارد ریال، حسن آباد موغار با ۲ میلیارد ریال، امیران با سه میلیارد ریال، فسخود با یک میلیارد ریال، کهنگ با ۵۰۰ میلیون ریال و خاصه تراش با ۵۰۰ میلیون ریال اجرا شده است.

عقدایی اضافه کرد: در ۲ سال نخست فعالیت دولت سیزدهم، برای ۲ هزار مشترک جدید شهرستان، سه کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۲۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۱۰ ستگاه پست برق نصب و ۱۷۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است، همچنین برای برطرف کردن ضعف ولتاژ در شهرک شهید بهشتی زواره و شهر مهاباد ۱۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با بیان اینکه یکی از ظرفیت های اردستان نیروگاه خورشیدی است تصریح کرد: در حال حاضر انشعاب ۲۰۰ مورد نیروگاه خورشیدی با ظرفیت ۲ مگاوات به شبکه برق شهرستان متصل است و کار تولید برق را انجام می دهند که از این تعداد ۱۰۰ مورد در ۲ سال اخیر نصب و راه‌اندازی شده است.

رییس اداره مهندسی و برنامه ریزی برق اردستان بیان کرد: سال گذشته با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) اردستان ۴۰ نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس برای خانواده های تحت پوشش ایجاد شده که برای هرکدام بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات کم بهره پرداخت شده، همچنین نیروگاه پنج مگاواتی کارخانه سیمان اردستان نیز آماده بهره برداری است.

به گفته وی تلفن حوادث ۱۲۱ و تلفن خدمات غیر حضوری ۰۳۱۳۷۱۲۱ به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مشترکان می باشد.

شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha