میانگین رضایت‌مندی استادان از روسای دانشگاه‌ها ۷۲ درصد است

تهران- ایرنا- سخنگوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، میانگین رضایت‌مندی استادان از روسای دانشگاه‌ها را ۷۲ درصد اعلام کرد و گفت البته این عدد در برخی از دانشگاه‌ها ۸۰ تا ۹۰ درصد است.

به گزارش خبرنگار گروه علم و آموزش ایرنا، علی شمسی‌پور امروز (دوشنبه) در اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور که با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و روسای ۱۸۰ مرکز دانشگاهی، پژوهشی و فناوری کشور در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی در حال برگزاری است، افزود: تصمیم بر برگزاری اجلاس روسای دانشگاه‌ها را به میزبانی دانشگاه تهران داشتیم که به علت شهادت رئیس جمهور؛ آیت‌الله رئیسی به تاخیر افتاد و امروز شاهد اجرای آن هستیم.


وی با اشاره به تمرکز ویژه وزیر علوم‌ بر ریل‌گذاری و هدفگذاری سیاست‌های وزارت علوم که فرصت نشد قطار روی ریل حرکت کند تا نتایج آن به بار بنشیند، اظهار داشت: با این وجود اتفاقات مبارکی در چند ماه اخیر رخ داد که در وزارت علوم بی‌سابقه بوده است.


شمسی‌پور به اختصار در این‌باره گفت: هزاران پایه تشویقی در حکم استادان صادر شد و میانگین رضایت‌مندی استادان از روسای دانشگاه‌ها ۷۲ درصد و در برخی از دانشگاه‌ها ۸۰ تا ۹۰ درصد و در بین کارکنان این میزان رضایت ۵۰ درصد رسیده است.

میانگین رضایت‌مندی استادان از روسای دانشگاه‌ها ۷۲ درصد است

وی خاطرنشان کرد:‌ همچنین طی سه سال گذشته،‌ تعداد فناوران شاغل در وزارت علوم ۲ برابر شد ‌و در حوزه فناوری اقدامات گسترده رخ داد که هم اکنون شاهد نتایج خوب آن هستیم.

اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور قرار بود ۲ تا ۴ خرداد در دانشگاه تهران برگزار شود، درپی شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی لغو و به امروز اول مرداد ماه موکول شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha