۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۵۷
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 85545179
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۵۵ زوج در میاندوآب از خدمات مرکز ناباروری بهره‌مند شدند

مهاباد- ایرنا- رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی میاندوآب گفت: از ابتدای امسال ۱۵۵ زوج در این شهرستان با حمایت دولت از خدمات مرکز ناباوری بهره مند شدند.

یوسف روستا روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امسال از مجموع مراجعه کنندگان به مرکز خدمات ناباروری میاندوآب تعداد ۱۸ زوج موفق به بارداری و تاکنون هفت نفر نیز با زایمان صاحب فرزند و به آرزوی چند ساله خود رسیده اند.

وی اضافه کرد: میاندوآب قطب ارایه خدمات درمانی ناباوری جنوب استان بوده و به بروزترین امکانات از قبیل سونوگرافی، آزمایشگاه ویژه IUI و روش های نوین مجهز است.

رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی میاندوآب بیان کرد: این مرکز به صورت همه روزه آماده پذیرش و مراجعه زوج ها بوده و تمام هزینه ها به صورت کامل با تعرفه دولتی لحاظ میشود و در آینده نزدیک این مرکز مجهز به خدماتIVF هم خواهد شد.

دکتر روستا افزود: خدمات درمانی و پاراکلینیکی همچون مشاوره، معاینه ناباروری زنان، معاینه مردان، معاینه بارداری، سونوگرافی بارداری، انواع تست های تخصصی، انتقال جنین، اعمال تخصصی و پیشرفته ناباوری و مشاوره ژنتیک از جمله خدمات مرکز درمان ناباروری میاندوآب است.

میاندوآب از شهرهای جنوبی استان آذربایجان غربی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha