۱ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۳۵
کد خبر: 85545195
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رسیدگی به مشکلات ۵۰۲ بنگاه‌ اقتصادی بوشهر

۱ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۳۵
کد خبر: 85545195
رسیدگی به مشکلات ۵۰۲ بنگاه‌ اقتصادی بوشهر

بوشهر- ایرنا- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان استان بوشهر گفت: پرونده ۵۰۲ بنگاه اقتصادی دارای مشکل در سال گذشته مورد بررسی قرار گرفت که بخش عمده ای از گرفتاری‌های آنها رفع شده است.

به گزارش ایرنا، «مهدی صفوی» روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در سال گذشته ۷۰ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان برگزار و برای رفع مشکلات آنان ۵۲۱ مصوبه صادر شده که از این تعداد ۳۶۵ مورد مصوبات از طریق دستگاه‌های مرتبط و بانک‌های عامل، اجرا شده و مابقی در دست اقدام است.

وی افزود: کارکرد بنگاه های اقتصادی به شکل فرابخشی است و در صورتی که یک دستگاه اجرایی موانعی در حوزه تولید برای آنها ایجاد کند، امکان ادامه کارکرد این بنگاه ها تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان استان بوشهر تصریح کرد: در قالب این جلسات که با حضور دستگاه های اداری مرتبط با حوزه تولید برگزار می شود سعی شده مواردی مورد بحث قرار گیرد که نه تنها مشکل یک واحد تولیدی بلکه واحدهای مشابه دیگر نیز رفع شود.

صفوی ادامه داد: در چهار ماه اول امسال نیز ۲۳ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برگزار شد که ۸۴ مصوبه برای اجرای از طریق دستگاه‌های اجرایی مربوطه ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید

مشکلات ۵۱۰ واحد تولیدی استان بوشهر بررسی شد

اجرایی شدن ۷۰ درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بوشهر

حل مشکلات واحدهای تولیدی پر اشتغال‌ استان بوشهر در اولویت است

وی بیان کرد: ۶۰ درصد از مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مربوط به بخش بانکی و تأمین نقدینگی مورد نیاز واحدهای تولیدی بوده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان استان بوشهر یادآور شد: ۹۰ درصد مصوبات ابلاغ شده مربوط به دستگاه‌های خدمت رسان همچون ادارات آب و فاضلاب، شرکت توزیع نیروی برق، شرکت گاز، گمرک و مابقی مربوط به سایر دستگاه‌های اجرایی بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha