۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۲۵
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85545293
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۲ تن آرد خارج از شبکه توزیع در خواف کشف شد

۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۲۵
کد خبر: 85545293
۲ تن آرد خارج از شبکه توزیع در خواف کشف شد

خواف-ایرنا- رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان مرزی خواف گفت: ۸۰ کیسه آرد یارانه‌ای خارج از شبکه توزیع به میزان افزون بر ۲ تن از ابتدای امسال تاکنون در این شهرستان کشف شد.

وحید قانعی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان آرد خارج از شبکه توزیع در سه مرحله با مشارکت مجامع امور صنفی، پلیس آگاهی و تعزیرات حکومتی در شهرستان خواف کشف و ضبط شده است.

وی ادامه داد: از این تعداد ۴۵ کیسه آرد خارج از شبکه توزیع امروز از انبار یک نانوایی و ۳۵ کیسه در ۲ مرحله چهار ماه گذشته هنگام انتقال به سایر نقاط کشف شده است.

رییس اداره تعزیرات حکومتی خواف بیان کرد: نانوایی متخلف که اقدام به احتکار ۴۵ کیسه آرد یارانه ای خارج از شبکه توزیع کرده بود، به پرداخت سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و صاحب انبار به یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند و آردهای کشف شده در شبکه توزیع نانوایی های این شهرستان توزیع گردید.

 قانعی گفت: نظارت‌ها برای جلوگیری از تخلفات در شبکه توزیع کالاهای اساسی همچنان با قوت ادامه دارد و شهروندان هرگونه تخلفات را به تعزیرات حکومتی و مسوولان ذیربط گزارش دهند تا با متخلفان برخورد قانونی شود.

مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha