۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۰۳
کد خبر: 85545375
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مرد سال توسعه تکنولوژی صنعت پتروشیمی از بوشهر انتخاب شد

بوشهر- ایرنا- در آیین معرفی شرکت های برتر صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در سال ۱۴۰۲، شرکت پتروشیمی پردیس واقع در عسلویه استان بوشهر به عنوان یکی از شرکت های برتر و مدیرعامل این شرکت به عنوان مرد سال توسعه تکنولوژی و هوش مصنوعی صنعت پتروشیمی ایران معرفی شد.

مدیرعامل پتروشیمی پردیس در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: این واحد پتروشیمی به عنوان بزرگترین تولید کننده اوره در خاورمیانه، روزانه بیش از ۱۰ هزار تن اوره گرانول تولید می کند.

«سید محمدرضا میری‌لواسانی» افزود: حجم بالای تولید و محدودیت در انبارکردن محصولات باعث شد سال گذشته تغییراتی در فرآیند فروش با استفاده از هوش مصنوعی ایجاد شود.

وی اضافه کرد: در این فرآیند با بکارگیری استراتژی فروش هوشمندانه و هدفمند، بازارهای جدید و جذابی برای محصول ارزشمند و استراتژیک پردیس ایجاد شد.

مدیرعامل پتروشیمی پردیس تصریح کرد: در این نرم افزار که به صورت اختصاصی در پتروشیمی پردیس تولید شده است، داده های مختلف تولید و فروش در ماه های مختلف به صورت شفاف ثبت می شود و داده های سال های قبل نیز برای بررسی روند تولید و فروش و برنامه ریزی برای انتخاب بهترین برنامه فروش براساس تجزیه و تحلیل توسط هوش مصنوعی انجام می شود.

مرد سال توسعه تکنولوژی صنعت پتروشیمی ایران یادآور شد: در این سامانه برای فروش محصول مناقصه معکوس برگزار می شود و محصول به بالاترین قیمت به فروش می رسد.

بیشتر بخوانید

پتروشیمی پردیس با ۱۲۹ درصد افزایش درآمد، صدرنشین پتروشیمی‌های بورسی شد

پتروشیمی پردیس ۸۵۴ میلیون دلار ارز وارد کشور کرد

پتروشیمی پردیس ۷۵۰ میلیارد ریال به مسؤولیت‌های اجتماعی اختصاص داد

میری‌لواسانی بیان کرد: دستیابی به رکورد بالاترین میزان بارگیری محصول، رکورد تولید بالای ۳۰۰ هزار تن محصول اوره در ۲ ماه متوالی، دستیابی به رکوردهای جدید فروش ماهیانه و فصلی و توسعه بازار پتروشیمی پردیس در آمریکای جنوبی، آسیای شرقی و آفریقا از جمله دستاوردهایی است که طی یکسال گذشته با تغییر هوشمندانه استراتژی های توسعه و فروش پتروشیمی پردیس به دست آمده است.

به گزارش ایرنا؛ در آیینی که روز گذشته با حضور جمعی از مدیران ارشد صنعت نفت، گاز و پتروشیمی برگزار شد، سید محمدرضا میری لواسانی مدیرعامل پتروشیمی پردیس، پس از بررسی و ارزیابی عملکرد شرکت‌ها توسط کارشناسان، صاحب‌نظران و خبرنگاران این حوزه به عنوان مرد سال توسعه تکنولوژی و هوش مصنوعی صنعت پتروشیمی ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha