۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۱۳
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85545391
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازدید استاندار تهران از پروژه احداث کلینیک تخصصی شهرستان بهارستان در نسیم شهر

بهارستان - ایرنا - استاندار تهران از پروژه احداث کلینیک تخصصی شهرستان بهارستان در نسیم شهر بازدید کرد .

به گزارش ایرنا، علیرضا فخاری استاندار تهران روز دوشنبه در شهرستان بهارستان و شهرداری نسیم‌شهر بمنظور بازدید از طرح های در حال اجرا حضور یافت .

در این بازدید مسائل و مشکلات پیش روی شهر و شهرداری بویژه لزوم امیدآفرینی و جلب اعتماد شهروندان مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت.

گفتنی است در ادامه برنامه‌های مستمر دوشنبه های صنعتی، استاندار تهران از تعدادی از شرکت ها و کارگاههای صنعتی و تولیدی شهرستان بهارستان بازدید خواهند کرد.

استاندار تهران به همراه کیهان مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، عبدالله نوحی فرماندار بهارستان، شهردار نسیم شهر و جمعی از مسئولین از پروژه احداث کلینیک تخصصی حضرت ابوالفضل (ع) نسیم شهر بازدید کرد.

این پروژه بهداشتی و درمانی از پروژه های مصوب سفر رئیس جمهور شهید به شهرستان بهارستان است و هم اکنون با تخصیص اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان در حال تکمیل می باشد.

بازدید استاندار تهران از پروژه احداث و ساماندهی زیرگذر راه آهن در رودخانه شادچای

فخاری استاندار تهران به همراه کیهان مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، عبدالله نوحی فرماندار بهارستان، دادستان شهرستان، بخشداران، شهرداران گلستان و نسیم شهر و جمعی از مسئولین از پروژه ساماندهی زیرگذر راه آهن در رودخانه شادچای بازدید کرد.

این #پروژه_زیست_محیطی و ترافیکی به صورت مشترک توسط شهرداری‌های گلستان و نسیم شهر در حال اجراست تا بخشی از ترافیک عصرگاهی این محدوده کاسته شود.

شهرستان بهارستان در جنوب غرب استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha