سرمایه‌گذاری ۷۶ میلیارد تومانی مخاطبان برای برنامه «کارمانی»

تهران- ایرنا- رئالیتی‌شو (نمایش واقعی) «کارمانی» که از ۸ خردادماه با اجرای محمد سلوکی در شبکه نمایش خانگی منتشر شده، با گذشت هفت قسمت حدود ۷۶ میلیارد تومان سرمایه برای طرح‌های ارائه شده، جذب کرد که میانگین زمان جذب سرمایه را به کمتر از ۲۴ ساعت رساند.

به گزارش خبرنگار تلویزیون ایرنا، گزارش منتشرشده درباره وضعیت طرح‌های ارائه و بررسی شده در برنامه «کارمانی» حاکی است تا کنون ۱۴۳۹ نفر به میزان ۷۶ میلیارد تومان برای این طرح‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌اند. از ۷ طرح منتخب در برنامه، حمایت از ۶ طرح به طور کامل انجام شده است.

طرح‌های مورد حمایت مردم در این سرمایه‌گذاری در حوزه‌های متنوعی، چون «فناوری شیمی، نساجی، بازرگانی پزشکی، مشاوره مالی، فراوری الیاف اکریلیک، توسعه نیروگاه خورشیدی، تولید کاتالیست و...» بوده است.

سرمایه‌گذاری ۷۶ میلیارد تومانی مخاطبان برای برنامه «کارمانی»

در متفاوت‌ترین برنامه این روزهای شبکه نمایش خانگی که به صورت هفتگی پخش می‌شود، کسب‌وکارهایی که واجد شرایط تامین مالی جمعی هستند، بعد از ارزیابی‌های فنی و نظارت‌های دقیق و اخذ مجوز شرکت فرابورس ایران، بر روی سکوی تامین مالی جمعی قرار می‌گیرند و به دنبال آن فرصت سرمایه‌گذاری برای مخاطبان برنامه امکان‌پذیر خواهد شد. کسب‌وکارها طرح خود را حداکثر در یک بازه یک‌ساله به اجرا درآورده و مشارکت‌کنندگان را با مدل مشارکت در درآمد، در سود خود سهیم می‌کنند.

استقبال گسترده مخاطبان در تامین سرمایه طرح‌های ارائه شده در «کارمانی» نشاندهنده اعتماد مردم و ظرفیت قابل تامل یک پتلفرم برای عبور از سرگرمی‌سازی و نگاه جدی به حوزه‌های دیگر برنامه‌سازی و مشارکت‌های مردمی است.

این برنامه با هدف ترویج سرمایه‌گذاری جمعی و رونق کسب‌وکارها، بدنبال ایجاد فرصت‌های جدیدی برای سرمایه‌گذاری است.

افراد با سرمایه‌گذاری حداقل ۵۰۰ هزار تومانی در طرح‌های برنده، می‌توانند در سود آن طرح‌ها سهیم شده و به رونق کسب‌وکارها کمک کنند.

معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در کنار چند نهاد خصوصی اقدام به ساخت رئالیتی‌شو کارمانی کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha