طلای هشتم پارالمپیک والیبال با مدد از امام هشتم؛ برگزاری دیدار دوستانه با قزاقستان +فیلم

تهران - ایرنا - مرحله هشتم اردوی تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران همچون سایر ورزشکاران پارالمپیکی در حال برگزاری است تا این تیم برای ثبت نتیجه تاریخی دیگر در قلب اروپا خودنمایی کند.

به گزارش ایرنا، هشتمین مرحله از اردوی تیم ملی والیبال نشسته مردان از ۲۷ تیر در کمپ تیم‌های ملی در محل فدراسیون جانبازان و توان‌یابان آغاز شد و سوم مرداد به پایان خواهد رسید.

صادق بیگدلی، حمیدرضا عباسی (تهران)، مهدی بابادی (خراسان‌ رضوی)، مجید لشگری، رمضان صالحی، مرتضی مهرزاد (مازندران)، حسین گلستانی، (قم)، محمد نعمتی، جمال نظری، (گلستان)، مسعود امامی (کرمانشاه)، میثم علی‌پور (گیلان)، میثم حاج‌بابایی (آذربایجان‌شرقی)، عیسی زیراهی (مرکزی)، داوود علیپوریان (قزوین) ملی‌پوشانی هستند که زیر نظر کادر فنی به تمرین می‌پردازند که در نهایت ۱۲ نفر به پاریس اعزام خواهند شد.

تیم ملی ایران به عنوان سرگروه با تیم‌های اوکراین، برزیل و آلمان در گروه B حضور دارد و در گروه A نیز فرانسه، قزاقستان، مصر و بوسنی حضور دارند. ملی‌پوشان کشورمان به ترتیب روزهای ۹، ۱۱ و ۱۳ شهریور به مصاف اوکراین، برزیل و آلمان خواهند رفت.

تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران با کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی جهانی به میزبانی بوسنی و هرزگوین در سال ٢٠٢٣ (با یک سال تعویق) به هشتمین عنوان قهرمانی جهان خود (از مجموع ۱۱ بار حضور) دست یافت و مسیرش را برای رقابت در پارالمپیک ٢٠٢۴ پاریس هموار کرد.

طلای هشتم پارالمپیک والیبال با مدد از امام هشتم؛ برگزاری دیدار دوستانه با قزاقستان +فیلم

ملی‌پوشان ایران در همه مسابقات پیش از پارالمپیک به پیروزی قاطع دست یافتند، از جمله رقابت‌های قهرمانی منطقه آسیا در قزاقستان، بازی‌های پاراآسیایی هانگژو و جام‌جهانی والیبال نشسته قاهره در سال ٢٠٢٣ و از حضور ستارگانی مانند داوود علیپوریان و مرتضی مهرزاد بهره‌مند است، این ترکیب فوق‌العاده و باانگیزه در کنار کادر فنی و البته هادی رضایی سبب شده که انتظارات از این تیم همیشه بالا باشد.

ماموریت ایران در پاریس، کسب هشتمین مدال طلای پارالمپیک است تا یک نشان خوش‌رنگ دیگر به مجموع ٩ مدال (هفت طلا و دو نقره) والیبال نشسته ایران در بازی‌های پارالمپیک اضافه شود.

هادی رضایی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تا پارالمپیک پاریس ۱۰ مرحله اردو را پشت‌سر خواهیم گذاشت و یک ماه دیگر فرصت داریم که برای دهمین دوره به بازی‌های پارالمپیک اعزام شویم.

طلای هشتم پارالمپیک والیبال با مدد از امام هشتم؛ برگزاری دیدار دوستانه با قزاقستان +فیلم

وی افزود: تاکنون حضور در ۹ دوره را پشت‌سر گذاشتیم که ۷ قهرمانی را برایمان به دنبال داشت. برنامه تمرینی را تا پایان هفته پشت‌سر خواهیم گذاشت و ملی‌پوشان چند روزی را استراحت خواهند کرد و بعد از آن تیم ملی قزاقستان به ایران خواهد آمد در مشهد چند دیدار دوستانه با این تیم برگزار خواهیم کرد.

رضایی یادآور شد: شاید تیمی که کمترین دیدار تدارکاتی داشته ما بودیم و قزاقستان در ۴ ماه گذشته ۶ دیدار تدارکاتی در کشورهای برزیل، آمریکا، هلند و آلمان برگزار کرده است. متاسفانه با توجه به مشکلی که به وجود آمد روادید هلند صادر نشد و نتوانستیم دیدار تدارکاتی داشته باشیم با این وجود همین الان هم آماده هستیم و به طوری که دوست داریم همین الان پارالمپیک برای ما آغاز شود.

بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ از ششم تا هجدهم شهریور ۱۴۰۳برگزار می‌شود و ایران در این رقابت‌ها ۶۶ ورزشکار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha