۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۳۰
کد خبرنگار: 910
کد خبر: 85545541
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سانحه رانندگی در کرمانشاه بازهم قربانی گرفت

۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۳۰
کد خبر: 85545541
سانحه رانندگی در کرمانشاه بازهم قربانی گرفت

کرمانشاه - ایرنا - سوانح رانندگی رخ داده استان کرمانشاه در حالی رو به افزایش است که با نزدیک شدن اربعین حسینی جاده های این استان بزودی با حجم سنگین تری از ترافیک و به تبع آن احتمال شدت یافتن حوادث مواجه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در حالیکه بامداد امروز دوشنبه سانحه جاده ای در شرق کرمانشاه یک جان باخته و دو مصدوم بر جای گذاشت ساعاتی بعد یک حادثه دیگر در حوالی غرب استان همین تعداد تلفات داشت.

به گفته محمد باقر محمدی مدیرعامل هلال‌ احمر استان کرمانشاه گفت: برخورد یک دستگاه تریلی با پراید در جاده اسلام آباد غرب به حمیل یک فوتی و ۲ مصدوم برجای گذاشت که عوامل امداد و نجات این سازمان به یاری آسیب دیدگان شتافتند.

این سانحه ساعت ۹:۴۵ امروز دوشنبه در محور اسلام آباد غرب به حمیل رخ داد که در جریان آن یک دستگاه تریلی با سواری پراید برخورد کرد که یک فوتی و ۲ مصدوم بدحال برجای گذاشت.

سانحه رانندگی قبلی ساعت ۰۱:۴۵ بامداد امروز در محور پلیس راه دو راهی نهاوند به سمت فیروزان بر اثر برخورد ۲ دستگاه سواری ساینا و شورلت بود که سه نفر کشته و زخمی بر جای گذاشت.

این ۲ سانحه پی در پی در حالیکه رخ می‌دهد که هفته های اخیر حوادث دیگر ترافیکی منجر به فوت در نقاط مختلف استان کرمانشاه گزارش شده است.

این در حالیست که با نزدیک شدن اربعین و به تبع آن افزایش یافتن حجم ترافیک جاده های استان کرمانشاه احتمال شدت گرفتن سوانح رانندگی قوت می گیرد و این خطر پیش رو توجه بیشتر متولیان امور از جمله در حوزه راهداری و پلیس راه را طلب می کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha