قرارگاه سپاه بوشهر بیش از ۱۷۰۰ میلیارد ریال طرح عمرانی اجرا کرد

بوشهر-ایرنا- استاندار بوشهر گفت: قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کوثر این استان چهار هزار و ۷۷۵ پروژه عمرانی با سرمایه‌گذاری یکهزار و ۷۹۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در عرصه محرومیت‌زدایی اجرا کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد محمدی‌زاده روز دوشنبه در نشست بررسی فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی سپاه پاسداران اظهار کرد: در این طرح‌ها عملیات احداث و ترمیم شبکه‌های توزیع آبرسانی و خط انتقال آب، مخازن ذخیره و لوله‌گذاری در استان بوشهر با اعتبار ۹۱ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال اجرا شده است.

وی بیان کرد: در این حوزه همچنین ۱۵ مورد آبرسانی سیار به مناطق عشایری توسط قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کوثر به سرانجام رسیده است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: این قرارگاه همچنین ساخت و بهسازی و تعمیر ۱۳ کتابخانه با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال و ۳۲ طرح‌های ورزشی با اعتبار ۶۵ میلیارد ریال اجرا کرده است.

محمدی‌زاده ادامه داد: احداث و تعمیر و بازسازی مسکن محرومین و مددجویان کمیته امداد استان بوشهر از دیگر خدمات قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (کوثر) است.

وی افزود: این قرارگاه ۲ هزار و ۴۶ طرح ساخت و تعمیر مسکن ویژه محرومان و مددجویان با ۸۳ میلیارد ریال اعتبار در استان بوشهر اجرا کرده است.

بیشتر بخوانید

تبدیل بوشهر به کارگاه سازندگی با رویکرد جهادی دولت سیزدهم

خطیب جمعه بوشهر: زدودن چهره محرومیت از روستاها دستاورد بارز جهاد سازندگی است

بسیج سازندگی بوشهر ۵۵۶ پروژه عمرانی اجرا و بهره‌برداری کرد

استاندار بوشهر گفت: اجرا طرح‌های راهسازی در روستاهای استان به طول سه کیلومتر در ۹ روستا، ساخت پل روستایی با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال اعتبار، برق‌رسانی و راه‌اندازی توربین بادی در چهار روستا، احداث ایستگاه تقویت گیرنده دیجیتال، مدیریت پسماند زباله روستایی و حمل و نقل مصالح در قالب ۶۵ طرح با اعتبار حدود ۳۰ میلیارد ریال از دیگر فعالیت‌های قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کوثر در استان بوشهر به شمار می رود.

وی اظهار کرد: ۳۳ هزار و ۴۰۰ برنامه غیر عمرانی در استان بوشهر با ۱۶۱ میلیارد ریال اعتبار از دیگر فعالیت‌های محرومیت‌زدایی سپاه در استان بوشهر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha