۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۱۶
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85545589
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

مسجد المهدی محله وحدت اسلامی در جنوب تهران میزبان رفع مشکلات شهروندان

تهران - ایرنا - مسجد المهدی در محله وحدت اسلامی امروز میزبان شهردار منطقه ۱۱ تهران و مدیران شهری با نام ملاقات مردمی مسجد محور بود تا مسئولان ضمن شنیدن مشکلات شهروندان ، نسبت به رفع مشکلات مردم اقدامات لازم را صورت دهند.

به گزارش ایرنا ، ملاقات مردمی مسجد محور کاری که شهرداران‌مناطق شهری پایتخت و مسئولان شهری بمنظور رفع مشکلات مردم انجام می دهند. ملاقات با ساکنان محله وحدت اسلامی درجنوب تهران و حل مشکلات مردم با حضور مسئولان شهری پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد المهدی برگزار شد .

سید محمد موسوی شهردار منطقه ۱۱ روز دوشنبه در دیدار مردمی با مردم‌محله وحدت اسلامی ضمن استماع مشکلات مردم منطقه دستوراتی جهت رفع آن صادر کرد .

در این دیدار مردمی مسئولان شهری نیز با گفت و گو با مردم محله مسائل و مشکلات ارایه شده مردم را بررسی کردند.

حجت الاسلام امامزاده امام جماعت مسجد المهدی طی سخنانی درباره رفع مشکلات مردم از مسئولان درخواست مساعدت کرد .

ساکنان منطقه ۱۱ تهران در محله وحدت اسلامی ضمن دیدار با شهردار منطقه نسبت به مشکلات شهری و همچنین صنفی خود مسائلی را عنوان کردند و سید محمد موسوی نیز دستوراتی در جهت رفع این مشکلات صادر کرد.

مشکلات مساجد محله ، ترافیک ، موضوعات فرهنگی ، ساماندهی صنوف در محله وحدت اسلامی از نکات و مشکلاتی بود که شهروندان ارائه کردند.

تداوم نهضت ملاقات مردمی مسجد محور در محله وحدت اسلامی جنوب تهران 

حاجیه خانم اکبری مادر شهید مهدی رضایی مجد در این مراسم شرکت کرد و درباره حل مشکلات مردم به مسئولان و مدیران شهرداری توصیه کرد .

موسوی شهردار منطقه ضمن تقدیر از مادر شهید مسائل و مشکلات ارائه شده توسط  حاجیه خانم اکبری درباره مسائل محله وحدت اسلامی را شنید.  

شهید مهدی رضایی مجد کاپیتان تیم ملی فوتبال جوانان ایران و عضو باشگاه پرسپولیس در اسفند سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسید .

محله وحدت اسلامی در جنوب شهر تهران واقع شده و این منطقه شهدای زیادی در راه کشور و اسلام تقدیم کرده است.

فرمانده جنگ های نامنظم در میان شهدای محله وحدت اسلامی

شهید سید مجتبی هاشمی در سال ۱۳۱۹ در تهران دیده به جهان گشود. وی دوران کودکی را در خانواده ای مذهبی سپری کرد و پس از اتمام دوران تحصیلات متوسطه به ارتش پیوست؛ و به دلیل قدرت بدنی قابل توجهی که داشت، عضو نیروهای ویژه کلاه سبز گشت.

اما پس از مدتی به دلیل شناخت ماهیت رژیم طاغوتی از ارتش خارج شد؛ او در تاریخ ۱۵ خرداد سال ۴۲ به همراه دوستانش یک خودروی ارتش را به آتش کشید و به مدت ۳ ماه تحت تعقیب مأموران رژیم قرار گرفت. وی پس از ورود امام (ره) به ایران عضو کمیته استقبال از امام گشت.

محله وحدت اسلامی به محله هیات محور نیز معروف است .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha