اضافه شدن والیبالیست جدید در روز تمدید قرارداد مربی سابق گیتی‌پسند

اصفهان- ایرنا- احسان مهربان فرد مربی فصل گذشته و امیرعلی دولتی سرعتی‌زن ملی پوش با تیم والیبال گیتی‌پسند به توافق رسیدند تا در فصل پیش‌رو این تیم اصفهانی را در لیگ برتر همراهی کنند.

به گزارش ایرنا از باشگاه فرهنگی، ورزشی گیتی‌پسند، احسان مهربان فرد مربی اصفهانی فصل گذشته تیم والیبال فصل گذشته باشگاه گیتی پسند، امروز دوشنبه با حضور در باشگاه و مذاکره با مدیران قرارداد خود را تمدید کزد و به جمع کادر فنی تیم والیبال گیتی پسند برای حضور در لیگ برتر باشگاه‌های کشور در فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ پیوست.

وی سابقه حضور در تیم‌های باریج اسانس، ذوب‌آهن و تیم های پایه سپاهان را در کارنامه خود دارد.

اضافه شدن والیبالیست جدید در روز تمدید قرارداد مربی سابق گیتی‌پسند

همچنین امیرعلی دولتی، سرعتی‌زن فصل گذشته تیم مس سونگون ورزقان که در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور بازی می‌کرد، امروز با حضور در دفتر باشگاه و مذاکره با مدیران مجموعه به تیم والیبال گیتی پسند برای حضور در لیگ برتر فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ پیوست.

امیرعلی دولتی با قامت ۲ متر و ۷ سانتی متری و ۱۹ سال سن سابقه حضور در تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان را در کارنامه خود دارد.

اضافه شدن والیبالیست جدید در روز تمدید قرارداد مربی سابق گیتی‌پسند

به گزارش ایرنا، پیش از این، سعید عقیلی سرمربی، سعید سلیمی مدیر و همچنین محمد(هومن) باقری کاپیتان و پاسور فصل گذشته تیم گیتی پسند در سمت‌های خود برای فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ ابقا شده بودند.

همچنین موسی سخاوی لیبرو فصل گذشته چادرملو اردکان، عرفان جلالی‌نژاد قدرتی‌زن سابق پاس گرگان، شایان سپهری فرد سرعتی زن فولاد سیرجان و بنیامین ایگدری پشت خط زن سابق پاس گرگان و امیرحسین خانی، علیرضا مباشری و مهدی بیاتی سه ملی‌پوش تیم‌های ملی بزرگسالان و امید ایران نیز به این تیم اضافه شده بود.

تیم والیبال گیتی پسند در لیگ برتر ۱۴۰۲-۱۴۰۳ با کسب ۴۸ امتیاز در رده چهارم رقابت‌ها قرار گرفت.

تیم‌ گیتی پسند، تنها نماینده اصفهان در لیگ برتر والیبال در فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha