۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۳۹
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85545772
T T
۸ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

اذعان رژیم صهیونیستی به کشتن اسرای خود در غزه

۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۳۹
کد خبر: 85545772
اذعان رژیم صهیونیستی به کشتن اسرای خود در غزه

تهران- ایرنا- ارتش رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) سرانجام پس از ۲۹۰ روز جنگ به کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست در نوار غزه به دست نظامیان این رژیم اذعان کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره مباشر، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره به نقل از ارتش خود اعتراف کرد: در ماه دسامبر گذشته «الکس داتسنیگ» و «یوگاو بوخشتاو» ۲ اسیر اسرائیلی در نوار غزه کشته شدند.

این خبر که اینک از سوی ارتش به رسانه‌ها منتقل شده است، در تمام این مدت در سانسور شدید قرار داشته و از انتشار آن ممانعت شده است.

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی در همین راستا اعلام کرد که از مجموع ۱۲۰ اسیر باقی مانده در نوار غزه ۴۶ نفر از انها در حملات کشته شده‌اند.

پیشتر گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس در پیامی خطاب به خانواده‌های اسرای صهیونیست اعلام کرده بود: ارتش شما را فریب می‌دهد و همچنان به فریب دادنتان ادامه می‌دهد.

شاخه نظامی حماس همچنین خطاب به صهیونیست‌ها خاطرنشان کرد: کابینه رژیم اشغالگر تنها می‌خواهد اسرا در تابوت بازگردند.

به گزارش ایرنا، مقاومت فلسطین در نوار غزه هفتم اکتبر در عملیاتی غافلگیرانه وارد شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور نوار غزه شده و حدود ۲۵۰ صهیونیست را به اسارت گرفت.

تعدادی از این اسرا در اقدامی انسان‌دوستانه آزاد شدند. شمار دیگری از آنها نیز طی عملیات تبادل اسیران میان رژیم صهیونیستی و حماس آزاد شدند.

با این وجود تعدادی از آنها به دلیل بی‌توجهی‌های کابینه تندرو رژیم اشغالگر و تداوم حملات وحشیانه به نوار غزه جان خود را از دست دادند.

پیشتر خانواده‌های اسیران صهیونیست اعلام کرده بودند که حمله ارتش رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوار غزه به معنای اجرای حکم اعدام فرزندان اسیرشان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha