۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۲۴
کد خبرنگار: 2170
کد خبر: 85545782
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

خیز کیش برای تقویت نشاط شهری

۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۲۴
کد خبر: 85545782
خیز کیش برای تقویت نشاط شهری

کیش- ایرنا- مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به گرمای هوای طول روز طی تابستان‌ در این جزیره گفت: مدیریت شهری باید شرایط لازم برای استفاده کیشوندان و گردشگران از فضای مطلوب اماکن عمومی پس از غروب آفتاب و شب هنگام را فراهم کنند.

به گزارش ایرنا، «رحیم سرهنگی» روز دوشنبه در در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت عمران، آب و خدمات با تاکید بر اینکه جزیره کیش به عنوان یک شهر ساحلی مقصد مطلوبی برای هموطنان است، اظهار کرد: باید شرایطی فراهم شود که مسافران و شهروندان بتوانند شب هنگام نیز از جذابیت‌های محیطی، اماکن تفریحی و سواحل کیش استفاده کنند.

وی خواستار زیبا سازی و بهسازی اماکن عمومی، تقویت نورپردازی معابر، ایجاد فضاهای تفریحی و مراکز خدمات گردشگری در نوارساحلی و بخش‌های پر تردد شهری با هدف تقویت زیست شبانه و افزایش نشاط کیش از مدیریت شهری در جزیره کیش شد.

رحیم سرهنگی بر تقویت زیر ساخت‌های شهری و بکارگیری ظرفیت‌های ارزشمند بخش خصوصی در جهت رونق گردشگری کیش تاکید کرد و افزود: ایجاد زیر ساخت‌های شهری نخستین گام در جلب مشارکت بخش خصوصی در جهت تقویت فعالیت‌های گردشگری است؛ سرمایه گذاران و فعالان بخش خصوصی همواره برای رونق این منطقه آماده همکاری هستند و این ظرفیت ارزشمندی برای کیش است.

همچنین در این نشست محمد مهدی احمدی سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات نیز از اجرای طرح‌های جدید عمرانی با هدف تقویت نشاط شهری و ایجاد فضایی جذاب برای گردشگران خبر داد و تاکید کرد: برنامه‌های شرکت در چند ماه آتی به گونه‌ای طراحی شده تا علاوه بر حفظ و نگهداری فضاهای موجود و بهسازی برخی اماکن عمومی، گردشگران جزیره کیش تغییر سیما و منظر شهری و طراوت و شادابی فضاهای عمومی را احساس کنند.

به گزارش ایرنا، بررسی عملکرد شرکت در سال ۱۴۰۲ و ارائه صورت‌های مالی، شرح مختصری از برنامه‌های آتی، پیش بینی بودجه سال جاری و ارائه راهکارهایی برای افزایش بهره وری و استفاده بهینه از منابع مالی موجود در جهت تحقق اهداف عمرانی و ارتقای سطح خدمات شرکت از دیگر موضوعات این نشست بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha