۱ مرداد ۱۴۰۳، ۲۰:۲۰
کد خبرنگار: 5447
کد خبر: 85545987
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مکرون: پاریس برای میزبانی بازی‌های المپیک آماده است

تهران-ایرنا- «امانوئل مکرون» رئیس‌جمهور فرانسه امروز (دوشنبه) در جریان بازدید از دهکده المپیک گفت که پاریس آماده میزبانی از بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ است.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری آناتولی، امانوئل مکرون بر اتخاذ تدابیر امنیتی شدید در آستانه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس تاکید و از نیروهای پلیس فرانسه تشکر کرد.

رئیس‌جمهور فرانسه خاطرنشان کرد: ما آماده‌ایم و در طول بازی‌ها نیز آماده خواهیم بود.

مکرون ضمن افتخارآمیز توصیف کردن میزبانی فرانسه از بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴، از کارکنان، مسوولان و همچنین داوطلبان در بخش‌های مختلف در دهکده ورزشکاران این بازی‌ها تشکر کرد.

به گزارش ایرنا، بازی‌های المپیک تابستانی ۲۶ جولای تا ۱۱ آگوست (۵ تا ۲۱ مرداد) در فرانسه برگزار می‌شود. تدابیر امنیتی شدیدی در پاریس در آستانه سی و سومین دوره بازی‌های المپیک اعمال شده است و صدها افسر پلیس محدودیت‌های ترافیکی شدیدی را در مرکز شهر و مناطق اطراف که مراسم افتتاحیه در آن برگزار می‌شود، اعمال می‌کنند.

مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک در حالی جمعه هفته جاری برگزار می‌شود که مقامات فرانسوی تاکید کرده‌اند هیچ خطر تروریستی خاصی مراسم افتتاحیه را تهدید نمی‌کند اما در صورت بروز نگرانی‌های امنیتی، برنامه‌های پشتیبانی وجود دارد که طبق پروتکل از آنها پیروی خواهد شد.

از سوی دیگر، وزیر کشور فرانسه پیشتر اعلام کرده که برای حفظ و تامین امنیت بازی‌های المپیک، بیش از چهار هزار درخواست حضور در پاریس رد شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha