اقتصاد به توان مردم در بیرجند + تصاویر

بیرجند - ایرنا - نمایشگاه «اقتصاد به توان مردم» از توانمندی‌های روستاییان و عشایر با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسوولان در میدان ابوذر بیرجند گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این نمایشگاه با حضور بیش از ۱۰۰ تولید کننده تا پنجم مرداد در ضلع شرقی بوستان مفاخر (پارک شهرداری) برپاست.

معاون استاندار خراسان جنوبی عصر دوشنبه در حاشیه افتتاح نمایشگاه اقتصاد به توان مردم در جمع خبرنگاران گفت: این نمایشگاه ظرفیت خوبی است که توانمندی‌های تولیدی روستاییان و عشایر استان در بخش‌های مختلف را به نمایش می‌گذارد.

علیرضا عباس زاده افزود: این نمایشگاه با حضور ۱۰۰ تولید کننده به مدت پنج روز دایر است.

وی با بیان اینکه روستاها و عشایر ظرفیت بالایی برای تولید دارند و باید پایدار بمانند گفت: اقتصاد به توان مردم در این نمایشگاه توجه جامعه را به ظرفیت روستاییان برای اشتغال و رونق اقتصادی جلب می‌کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: بسیج سازندگی دوره‌های آموزشی با همکاری دانشگاه بیرجند برگزار می‌کند تا تولیدکنندگان بتوانند با الگوی صحیح و علمی نسبت به بازاریابی و برندسازی محصولات خود اقدام کنند.

وی اظهار کرد: مهمترین کار این است که فعالیت تولیدی را اقتصادی کنیم تا سودآور شود و برای تولیدکنندگان درآمد داشته باشد.

عباس زاده اظهار امیدواری کرد که با برگزاری این نمایشگاه‌ها و تجربیات دوره ای، ظرفیت برای تولیدکنندگان خرد در حوزه اشتغال و تولید فراهم شود تا بازاریابی خوبی داشته باشند.

نمایشگاه «اقتصاد به توان مردم» با مشارکت استانداری، سپاه انصارالرضا (ع) و بسیج سازندگی خراسان جنوبی راه اندازی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha