۱ مرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۰۸
کد خبر: 85546064
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اردکان در حال تبدیل به قطب آموزش نوآور است

یزد- ایرنا- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به ظرفیت های آموزشی نوآورانه در اردکان یزد گفت که دانش آموزان اردکان یزد را بنا به ذوق و استعدادشان سازماندهی و استارت آپ آموزشی را در این شهرستان پایلوت(نمونه) کنید.

به گزارش ایرنا، " علی آقا محمدی " عصر دوشنبه در آیین کلنگ زنی یک مدرسه ۱۲ کلاسه در اردکان افزود: دانش آموزان را با تحولات آینده آشنا کنید و آموزش متفاوت را گسترش دهید که با این رویکرد شهرستان اردکان یک شهر نمونه اسلامی و منشا تحولات خواهد بود.

وی با تاکید بر ضرورت آشنایی دانش آموزان با تحولات آینده و گسترش آموزش متفاوت به ارتقای سطح آموزشی در این منطقه پرداخت و گفت: با این رویکرد، اردکان به عنوان یک شهر نمونه اسلامی و منشا تحولات، در حال تبدیل شدن به قطبی پویا و نوآور در عرصه آموزش و پرورش است.

همچنین فرماندار اردکان گفت: با همکاری و تعامل میان نهادهای مختلف، بهبود شرایط آموزشی در این شهرستان قابل دستیابی است.

" حسین سبزواری " با اشاره به اینکه کمبود مدرسه و افزایش جمعیت دانش‌آموزی در اردکان نیازمند توجه و همکاری ویژه‌ای است افزود: همکاری میان مدیران صنایع و نهادهای آموزشی می‌تواند به بهبود وضعیت آموزش و پرورش کمک کند.

وی تصریح کرد: با تشویق مدیران صنایع به سرمایه‌گذاری در ساخت و تجهیز مدارس و ایجاد برنامه‌های همکاری بین صنایع و آموزش و پرورش برای تامین نیازهای آموزشی و ارائه تسهیلات و مشوق‌ها به صنایع پیگیری و اقدام می‌شود.

همچنین رییس آموزش و پرورش اردکان با بیان اینکه شرایط آموزش و پرورش این شهرستان با وجود ۲۴ هزار دانش آموز بسیار ویژه شده است افزود: فضای فیزیکی مدارس تقریبا برای ۲ سوم جمعیت مهیاست و یک سوم دانش آموزان فضا کم دارند.

" سید علی شاکر " اظهار داشت: براساس اعلام اداره کل نوسازی مدارس بیش از ۳۰ درصد از ۱۵۲ باب مدرسه‌ای که در اردکان دایر است احتیاج به تخریب و بازسازی دارند.

مدرسه ۱۲ کلاسه ارفع در زمینی به وسعت پنج هزار متر مربع و با اعتبار ۴۵۰ میلیارد ریال با حضور مسئولان استانی و کشوری در اردکان کلنگ زنی شد.

مرکز شهرستان اردکان در ۶۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha