امام جمعه اشکذر یزد بر اهمیت نقش مردم در حل مشکلات جامعه تاکید کرد

یزد- ایرنا- امام جمعه اشکذر یزد گفت: نقش مردم در حل مشکلات و کمک به مسئولان باید بیش از گذشته در جامعه برجسته شود.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام " ابوذر صانعی " دوشنبه شب در نشستی با مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه الغدیر و جمعی از مسئولان افزود: مردم در ۴۵ سال گذشته همواره در کنار مسئولان برای خدمت به کشور خوب عمل کردند.

وی ادامه داد: مردم ما مومن، ولایتمدار و مدافع ارزش‌های دینی و انقلابی و حافظ نظام هستند و باید مسئولان همواره قدردان آنها باشند.

امام جمعه اشکذر بیان کرد: جلب همکاری مردم و جوانان در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی حلال بسیاری از مسائل و مشکلات است و باید این نقش تقویت شود.

صانعی به اهمیت عمل به وظایف دینی، انقلابی و ملی توسط مسئولان در بخش‌های مختلف با جلب مشارکت گسترده مردم در جامعه تاکید کرد.

همچنین مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه الغدیر یزد به اهمیت عمل به توصیه‌های مقام معظم رهبری و حضور مردم در صحنه‌های مختلف کشور تاکید کرد.

حجت‌الاسلام " کاظم کریم بیکی " از مردم و مسئولان که همواره حافظ دین و ارزش‌های الهی در جامعه هستند تشکر کرد و تداوم آن را خواستار شد.

وی بیان کرد: نیروهای جانبرکف سپاه و بسیج گوش به فرمان مقام معظم رهبری پاسدار حریم دین و ارزش‌های انقلابی و دینی در جامعه و کمک‌یار مسئولان هستند.

وی ضمن عرض تسلیت محرم حسینی، انتصاب حجت‌الاسلام صانعی را به عنوان امام جمعه اشکذر تبریک گفت و به بیان راهبردها و مسائل مختلف در خصوص تعامل بسیج و سپاه با ائمه جمعه پرداخت.

مرکز شهرستان اشکذر در ۲۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha