۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۴۰
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85546340
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

اعضای کادرفنی تیم فوتبال ملوان معرفی شد

۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۴۰
کد خبر: 85546340
اعضای کادرفنی تیم فوتبال ملوان معرفی شد

رشت - ایرنا - پس از انتخاب سعید دقیقی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال ملوان بندرانزلی، سایر اعضای کادرفنی این تیم هم مشخص شد.

مدیر روابط عمومی باشگاه ملوان با اعلام این خبر اظهار کرد: پس از جدایی مهدی تارتار سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال ملوان بندرانزلی، از سوی مسئولان این باشگاه، سعید دقیقی به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد و هم اینک نیز هفت مربی به کادر فنی ملوان اضافه شدند.

آرمین صافدل روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس، مهرداد کریمیان، ابراهیم شکوری، سیدجلال رافخایی و آرمین گلدوز به‌ عنوان دستیار، سعید دقیقی را در رقابتهای فصل جاری لیگ برتر فوتبال کشور در تیم فوتبال ملوان بندرانزلی همراهی خواهند کرد.

وی ادامه داد: همچنین علی حسنی‌صفت به عنوان مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال ملوان انتخاب شد، ضمن اینکه یاسر جلالی به عنوان مربی بدنساز و یونس پیروی هم به عنوان آنالیزور، دیگر اعضای کادرفنی سعید دقیقی در تیم فوتبال ملوان در فصل بیست و چهارم رقابتهای لیگ برتر کشور خواهند بود.

صافدل بیان کرد: علاوه بر تعیین اعضای کادرفنی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی، تاکنون امید نورافکن از تیم فوتبال سپاهان اصفهان، یونس اکبرپور مدافع فصل گذشته آلومینیوم اراک، رضا میرزایی بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال تهران و علیرضا جعفرپور دروازبان شمس‌آذر قزوین برای گذراندن دوران خدمت سربازی به ملوان پیوستند.

وی خاطرنشان کرد: این در حالی است که مسئولان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با چند بازیکن دیگر در حال مذاکره هستند و همچنین سیدابوالفضل جلالی بازیکن توانمند استقلال اگر نتواند دوران خدمت سربازی خود را به تعویق بیاندازد، باید به تیم ملوان ملحق شود.

مدیر روابط عمومی باشگاه ملوان بندرانزلی اظهار کرد: حبیب فرعباسی، رضا جعفری و محمد عمری که فصل گذشته به عنوان بازیکن سرباز در تیم فوتبال ملوان بندرانزلی حضور یافته بودند، همچنان همکاری خود را با این تیم ادامه می‌دهند.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی فصل گذشته با هدایت مهدی تارتار ۴۱ امتیاز کسب کرد و در نهایت با قرارگرفتن در رتبه ششم جدول رده بندی ۱۶ تیمی این مسابقات، بهترین مقام خود را در ادوار حضورش در لیگ برتر را کسب کرد که پس از اتمام لیگ، مهدی تارتار از این تیم جدا و سعید دقیقی هدایت ملوان را برعهده گرفت.

سعید دقیقی سرمربی جدید تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که فصل گذشته به همراه تیم شمس آذر قزوین به رقابتهای لیگ برتر صعود کرده بود، در نهایت تیم شمس آذر قزوین با هدایت این مربی با کسب ۳۹ امتیاز در رتبه هفتم جدول رده بندی قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha