۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۱۹
کد خبرنگار: 5333
کد خبر: 85546361
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دفتر شعر جوان در دوره جدید فعالیت عضو می‌پذیرد

۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۱۹
کد خبر: 85546361
دفتر شعر جوان در دوره جدید فعالیت عضو می‌پذیرد

تهران- ایرنا- دفتر شعرجوان برای نخستین دوره در فصل جدید فعالیت آموزشی خود از شاعران جوان ۱۷ تا ۳۰ سال سراسر کشور عضو می‌پذیرد.

به گزارش خبرنگار کتاب ایرنا، دفتر شعرجوان برای نخستین دوره در فصل جدید فعالیت آموزشی خود از شاعران جوان ۱۷ تا ۳۰ سال سراسر کشور عضو می‌پذیرد.

از شاعران علاقه‌مند دعوت می‌شود سه تا پنج قطعه از آثار خود را در هر قالب شعری، همراه با مشخصات کامل( تصویر کارت ملی، نشانی کامل و کد پستی، تلفن همراه و ثابت) ارسال کنند.

مهلت ارسال آثار تا ۳۱ مردادماه ۱۴۰۳ خواهد بود.

دفتر شعر جوان در دوره جدید فعالیت عضو می‌پذیرد

دفتر شعر جوان با هدف شناسایی استعدادهای جوان و آموزش آنها در سال ۶۸ شکل گرفت.‌ ساعد باقری، محمدرضا عبدالملکیان، فاطمه راکعی و محمدرضا محمدی نیکو در شکل گیری این دفتر نقش داشتند .‌ دفتر شعر جوان طی ۳۰ سال فعالیت، با عضوگیری از بین شاعران جوان تهرانی و شهرستانی، برگزاری جلسات شعرخوانی و نقد شعر،‌ برگزاری کنگره‌های سالانه، چاپ دفترهای شعر اعضا در هر دوره، برگزاری کلاس‌های مختلف و برنامه‌های متنوع دیگر، علی‌رغم فراز و نشیب‌های بسیار همواره به عنوان یک نهاد نیمه مستقل و اثرگذار شناخته شده است.

پس از محمدرضا عبدالملکیان، بیوک ملکی مدیریت این دفتر را به عهده داشت. با استعفای دسته‌جمعی مدیر و هیات مدیره در سال ۱۴۰۱ ،پس از یک دوره تعطیلی،با انتخاب هیات مدیره جدید، زیبا اشراقی به عنوان مدیر عامل انتخاب شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha