فرمانده سابق ارتش صهیونیست: توقف جنگ، اقدامی راهبردی برای ترمیم آبروی امنیتی اسرائیل است

تهران - ایرنا - فرمانده سابق سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم اسرائیل پایان دادن به جنگ غزه را اقدامی بزرگ برای ترمیم آبروی امنیتی این رژیم دانست.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی «سما»، « عاموس یادلین» اظهار داشت: نکته کلیدی وجود دارد و آن اینکه جنگ در غزه شروع شد و توقف جنگ به پایان آن منجر خواهد شد.

وی افزود: حزب‌الله و حوثی‌ها ( انصارالله یمن ) اعلام کرده‌اند تنها زمانی حملات را متوقف می‌کنند که جنگ در غزه متوقف شود و تبادل اسیران یک وظیفه اخلاقی باقی بماند.

فرمانده سابق سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم اسرائیل افزود: این (پایان دادن به جنگ علیه ساکنان غزه) یک اقدام راهبردی گسترده برای ترمیم آبروی امنیتی اسرائیل است.

به گزارش ایرنا، با گذشت نزدیک به ۱۰ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم اسرائیل طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی در این مدت نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha