۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۳۰
کد خبر: 85546946
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فرماندار رباط کریم:پرند بزودی صاحب فرمانداری می‌شود

رباط کریم - ایرنا - فرماندار رباط‌کریم گفت: هیئت دولت پس از بررسی‌های لازم لایحه تبدیل شدن شهر پرند به شهرستان را برای اعلام وصول و طی‌شدن تشریفات قانونی به مجلس ارسال کرد که بعد از تصویب نهایی پرند صاحب فرمانداری می شود.

به گزارش ایرنا، امید احمدی روز سه شنبه با اشاره به تمهیدات صورت گرفته در راستای شهرستان شدن پرند، گفت: یکی از مصوبات سفرهای استانی شهید رئیسی به شهرستان رباط‌کریم و شهر پرند، تبدیل شدن شهر پرند به شهرستان بود که با پیگیری‌ های صورت گرفته در دولت انقلابی سیزدهم به ثمر نشست و تصویب شد.

وی افزود: این لایحه پس از بررسی‌های لازم در هیئت دولت و استانداری تهران و وزارت کشور تصویب شد و برای اعلام وصول و طی‌شدن تشریفات قانونی تقدیم مجلس شد.

فرماندار شهرستان رباط‌کریم تصریح کرد: در اجرای اصول ۷۴ و ۱۳۱ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ماده ۱۳۳ قانون آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی لایحه تبدیل شدن شهرهای پرند، کمال شهر، محمدشهر و ماهدشت جهت اعلام وصول و طی تشریفات قانونی تقدیم مجلس شد.

احمدی بیان کرد: وزارت کشور و معاونت امور مجلس رئیس‌جمهور به عنوان نمایندگان دولت برای شرکت در جلسات مجلس شورای اسلامی و کمیسیون‌ها برای توضیح و دفاع لازم این لایحه معرفی شده‌اند.

پرند در جنوب غرب پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha