زنگنه: گزینه ایرانی یا خارجی مهم نیست؛ کسی بیاید که به تیم ملی و بسکتبال ایران کمک کند

تهران- ایرنا- بسکتبالیست کشورمان در واکنش به شرایط انتخاب سرمربی تیم ملی ایران گفت: گزینه ایرانی یا خارجی مهم نیست، اما باید مربی‌ای بیاید که بتواند به تیم ملی و بسکتبال ایران کمک کند.

آرمان زنگنه روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به شرایط کنونی بسکتبال و نحوه انتخاب سرمربی تیم ملی اظهار داشت: بدون شک نتیجه زمانی به دست می‌آید که شما به یک ثبات برسید و بتوانید برنامه‌ها و اهداف خود را دنبال کنید اما باید دید برنامه‌ریزی و هدفی که ترسیم شده، چست و چگونه باید به آن رسید.

وی در واکنش به این سئوال که گزینه ایرانی برای هدایت تیم ملی بهتر است یا خارجی، ادامه داد: به عنوان یک بازیکن در جایگاهی نیستم که در این مورد صحبت کنم، این را باید کمیته فنی و فدراسیون نظر بدهند اما امیدوارم فردی انتخاب شود که بتواند به تیم ملی و بسکتبال ایران کمک کند.

بازیکن تیم بسکتبال طبیعت در مورد جوان‌هایی که به تیم ملی تزریق شدند، گفت: من به واژه جوان‌ها اعتقادی ندارم چراکه این بازیکنان در حدود ۲۱ تا ۲۳ سال سن دارند و در ورزش حرفه‌ای این سن تعریف شده است اما بدون شک تجربه کمتری نسبت به برخی دیگر از بازیکنان دارند که این در مسابقات و رویدادهای مختلف جبران خواهد شد. نفراتی که الان داریم بازیکنان خوبی هستند که اگر در مسیر صحیح و درست قرار بگیرند می‌توانند به موفقیت‌های بزرگی برسند.

زنگنه در مورد شرایط خود برای فصل آتی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال تصریح کرد: سال گذشته همراه با تیم بسکتبال طبیعت پا به لیگ گذاشتم و در پایان با قهرمانی این مسابقات را به پایان بردم. برای فصل آتی نیز اولویت اولم باشگاه طبیعت است اما باید دید برنامه‌ریزی و هدفگذاری چگونه است تا در صورت رسیدن به یک نقطه نظر مشترک، کار را ادامه دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha