مسائل بازنشستگان، کارمندان و کارگران در دولت آینده پیگیری شود

تهران - ایرنا - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به جانشین خود در دولت آینده توصیه کرد تا مسائل بازنشستگان، کارمندان و کارگران را پیگیری کرده و کارهای به زمین مانده را به سرانجام برساند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، صولت مرتضوی روز چهارشنبه (سوم مردادماه) پس از جلسه هیات دولت در پاسخ به این سوال که دولت آینده کدام ماموریت انجام نشده این وزارتخانه را پیگیری کند، گفت: ماموریت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مستمر است و نمی توان ادعا کرد که انجام آن کار به پایان رسیده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: یکی از ماموریت‌های ما صیانت از حقوق بازنشستگان است که باید حتما به این موضوع توجه شود. موضوع دیگر اشتغال است که باید به صورت مستمر پیگیری کرد.

وی با بیان اینکه باید با اقدامات مستری برای کاهش بیکاری در کشور انجام داد، گفت: برای دولت آینده و آقای دکتر پزشکیان آرزوی موفقیت دارم تا بتوانند برخی از مشکلات باقی مانده را حل کنند.

مرتضوی در توصیه به وزیر آینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: توصیه می‌کنم مردم دوست و عاشق خدمت به مردم باشند و کارهای به زمین مانده را به سرانجام برسانند و به امورات بازنشستگان، کارمندان و کارگران توجه لازم را داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha