شرکت‌های تامین آب زوار اربعین در اردبیل تجلیل شدند

اردبیل - ایرنا - نمایندگان شرکت‌های پیمانکار و مشاور در آبرسانی به کاروان و موکب‌های زائران اربعین حسینی سال ۱۴۰۲ در اردبیل، طی آیینی با حضور مسئولان شرکت آب منطقه‌ای و مجمع ایثارگران متحد پایدار این استان تجلیل شدند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل، علی حیدری روز چهارشنبه در آیین تجلیل از شرکت‌های همکاری کننده در آبرسانی به کاروان اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: همکاری برای تسهیل حرکت جهانی پیاده‌روی اربعین حسینی افتخار بزرگی است که بخش‌ها و مقدمات متنوعی را شامل می‌شود و پاداش بزرگی در پی دارد و آبرسانی به کاروان یا موکب‌های زوار کربلا نیز از این قاعده مستثنا نیست.

وی ادامه داد: امروز ۱۱ نفر به عنوان نمایندگان شرکت‌های پیمانکار و مشاور در آبرسانی به کاروان و موکب‌های زائران اربعین حسینی سال ۱۴۰۲ در اردبیل تجلیل می‌شوند.

جانشین دبیرکل مجمع ایثارگران متحد پایدار استان اردبیل نیز در این آیین با اشاره به موضوع آب و فلسفه سقا در واقعه کربلا، ثواب آبرسانی به زوار اربعین حسینی و تمهید هر گونه مقدمات و زیرساخت لازم برای این حرکت جهانی را مستوجب ثواب بزرگ دانست.

شرکت‌های زیرمجموعه آب منطقه‌ای اردبیل آب زوار اربعین حسینی را تامین می‌کنند

محمدحسین حامدی با اشاره به سابقه فعالیت مجمع ایثارگران متحد پایدار استان اردبیل در استقرار موکب العباس (ع) و خدمات‌رسانی به زائران کربلا، اظهار کرد: طبق سال‌های گذشته امسال هم با استقرار ۲ موکب مجمع ایثارگران متحد پایدار استان اردبیل در مسیر حرکت زوار اربعین حسینی در عراق خدمات لازم به زائران ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: کشورهای مختلفی در مسیر پیاده‌روی جهانی اربعین حسینی، موکب‌هایی برای خدمات‌رسانی به زائران کربلا مستقر می‌کنند و فضای دینی و فرهنگی و پیشینه تاریخی و مذهبی استان اردبیل ایجاب می‌کند موکب العباس (ع) مجمع ایثارگران متحد پایدار استان اردبیل فعال‌تر از گذشته باشد.

در ادامه این آیین از نمایندگان چهار شرکت پیمانکاری و هفت شرکت مشاوره در آبرسانی به موکب‌ها و کاروان‌های زائران اربعین حسینی سال ۱۴۰۲ استان اردبیل تجلیل شد.

استان اردبیل با بیش از یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲ شهرستان در شمال غرب ایران واقع شده و به لحاظ سابقه و صبغه مذهبی و تاریخی، آیین‌ ماه محرم و همراهی مردم با کاروان‌های اربعین حسینی در این استان از شور و حال ویژه‌ای برخوردار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha