تیم فوتبال نساجی عازم استانبول شد +فیلم

ساری- ایرنا- تیم فوتبال نساجی مازندران به منظور برگزاری اردوی پیش‌فصل و افزایش آمادگی برای حضور در بیست‌وچهارمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور عازم ترکیه شد.

به گزارش ایرنا، بازیکنان و اعضای کادر فنی کاروان تیم فوتبال نساجی مازندران صبح امروز –چهارشنبه- از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) تهران عازم شهر استانبول شدند تا اردوی آماده‌سازی پیش‌فصل این تیم را در کمپ کاراتپه برگزار کنند.

اردوی آماده‌سازی پیش‌فصل تیم فوتبال نساجی در استانبول طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده طی ۱۲ روز برگزار می‌شود و این تیم در ۲ نوبت صبح و عصر قرار است زیر نظر ساکت الهامی نکات فنی و تاکتیکی را تمرین کند.

به گفته سجاد پیروزپیمان مدیر روابط عمومی باشگاه نساجی، این تیم قرار است در اردوی ترکیه سه مسابقه تدارکاتی مقابل تیم‌های اروپایی و افریقایی نیز برگزار کند.

تیم فوتبال نساجی مازندران پس از چند هفته استراحت و تعطیلات که برای هواداران این تیم با خبرهای نگران‌کننده‌ واگذاری امتیاز تیم و خداحافظی ساکت الهامی همراه بود، از روز چهارشنبه ۲۷ تیر زیر نظر ساکت الهامی تمرینات پیش‌فصل را برای حضور در لیگ بیست‌وچهارم آغاز کرد.

نساجی در فصل پیشین رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور پس از ماه‌ها ناکامی و قعرنشینی در آستانه سقوط به لیگ آزادگان بود که با روی کار آمدن ساکت الهامی در ۱۳ هفته پایانی توانست امتیازات لازم برای بقا در لیگ را کسب کند. این تیم لیگ بیست‌وسوم را با ۲۹ امتیاز و قرار گرفتن در رتبه دوازدهم به پایان رساند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha