شناسایی و دستگیری اعضای باند جعل اسناد در غرب استان تهران

شهریار - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از شناسایی و دستگیری اعضای باند جعل اسناد ملکی و کشف کلاهبرداری ۲۰۰ میلیارد ریالی خبرداد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس، سرهنگ فضل الله سواری پور روز چهارشنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی ارجاع پرونده هایی مبنی بر سندسازی ملکی در غرب استان تهران، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی غرب استان تهران قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که متهمان با شناسایی املاکی که مالکان در محل حضور نداشته و یا خارج از کشور می باشند، با توسل به روش های فریبکارانه ازجمله تنظیم مبایعه نامه و درخواست تنظیم سند، اقدام به فروش ملک کرده بودند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران گفت: در ادامه با انجام اقدامات فنی و پلیسی، ۳ نفر از متهمان اصلی پرونده در شهریار دستگیر شدند که اعضای این باند در بازجوئی های تخصصی به جرم خود اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف جعل و کلاهبرداری ۲۰۰ میلیارد ریالی از متهمان، به شهروندان توصیه کرد: برای معاملات به بنگاه های املاک معتبر و دفترانه های مجاز مراجعه و قبل از هر معامله حتما اصالت اسناد را از مرکزی که آن سند را صادر کرده، استعلام کنند.

دستگیری دو نفر از عاملان تیراندازی در ملارد

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: برابر گزارشی مبنی بر درگیری و تیراندازی با سلاح گرم و نزاع خیابانی در ملارد، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ نورمحمدی تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی، با انجام اقدامات فنی، تعقیب و مراقبت‌های صورت گرفته، متهمان را شناسایی و طی هماهنگی قضائی ۲ متهم را در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهشان در ملارد دستگیر کردند.

سرهنگ نورمحمدی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: نظم و امنیت جامعه و آسایش مردم، خط قرمز پلیس است و پلیس در برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت، از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

کودک گمشده در گلستان به آغوش خانواده بازگشت

سرهنگ مجید عسکری نیا فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی اعلام خبری مبنی بر فقدانی دختربچه۴ ساله ای در محله باغ مهندس شهر گلستان، بلافاصله با توجه به اهمیت موضوع، ماموران انتظامی بررسی موضوع و تحقیقات پیرامون آن را آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان با اشاره به نگرانی شدید خانواده این دختربچه و درخواست از عوامل انتظامی جهت پیداکردن فرزندشان، افزود: ماموران انتظامی با عزمی جدی، تلاش گسترده خود را جهت پیدا کردن کودک را آغاز کردند و در کمتر از ۶ ساعت تلاش، در ساعت ۱۱ شب گذشته، دختر بچه توسط ماموران انتظامی در منطقه"صالحیه"بهارستان پیدا شد و صحیح و سالم به آغوش گرم خانواده خود بازگردانده شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: خانواده کودک گمشده از ماموران انتظامی به جهت همت و تلاش در بازگرداندن فرزندشان به خانواده قدردانی کردند.

شناسائی۳ کارگاه تولید ظروف یکبار مصرف غیربهداشتی در باباسلمان

سردار مهدی کرمی جانشین فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اشاره به جزئیات این خبر اظهارداشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در عملیاتی مشترک به همراه کارشناسان شبکه بهداشت شهرستان شهریار با رصد و پایش انبار ها، کارگاه ها و سوله ها در بازدید از انبارها موفق به شناسائی۳ کارگاه بزرگ تولید و بسته بندی غیرمجاز با جعل پروانه بهداشتی ظروف یکبار مصرف در روستای باباسلمان شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از کارگاه ها، ۲۶۴ هزار عدد ظروف یکبار مصرف غیرمجاز و غیربهداشتی و ۶دستگاه مخصوص بسته بندی کشف شد.

سردار کرمی با اشاره به دستگیری ۳ نفر در این عملیات پلیس، بیان داشت: کارشناسان ارزش کالای غیرمجاز و غیربهداشتی کشف شده را ۵۰میلیارد ریال برآورد کردند.

به گفته این مقام ارشد انتظامی با هماهنگی مقام قضائی، کلیه اموال کشف شده به دلیل عدم ارائه مجوز قانونی و غیربهداشتی بودن ظروف تولیدی توسط شبکه بهداشت شهرستان شهریار توقیف و محل انبارها نیز پلمب شد.

اجرای طرح توقیف موتورسیکلت های متخلف در شهرستان ملارد

به دنبال طرح مطالبات عمومی مبنی بر ایجاد مزاحمت و آلودگی صوتی توسط راکبان موتورسیکلت های متخلف در سطح شهرستان ملارد، از این رو پس از هماهنگی های قضایی طرح توقیف موتورسیکلت های متخلف در سطح شهرستان اجرا گردید.

در این طرح تعداد ۳۸ دستگاه موتورسیکلت و سه چرخ توقیف و جهت سیرمراحل قضایی روانه پارکینگ گردید.

عامل نزاع و درگیری در بهارستان دستگیر شد

سرهنگ مجید عسکری نیا فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان اظهار داشت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر نزاع و درگیری در روستای بهاریه بهارستان، بلافاصله عوامل انتظامی در محل حاضر شدند و دستگیری متهمان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اقدامات فنی و اطلاعاتی توانستند متهم را شناسایی و با هماهنگی قضائی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بهارستان با اشاره به این که متهم پس دستگیری با مشاهده ادله موجود به بزه ارتکابی اعتراف کرد، گفت: متهم با تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان با هشدار به هنجارشکنان، خاطرنشان کرد: پلیس در راستای برقراری امنیت و ارتقاء احساس آرامش در بین شهروندان با افرادی که نظم جامعه را برهم بزنند برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

دستگیری سارق قاپ زن در رباط کریم

سرهنگ تیمور کلانتری فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت قاپ زنی در شهرپرند رباط کریم، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و مقایسه شگردهای سرقت موفق شدند هویت سارق را شناسایی کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران با تعقیب و مراقبت و کنترل محدوده ترددی سارق در شهر پرند، در یک عملیات موفق، متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم اظهار داشت: متهم در بازجویی های پلیس، به ۵ فقره سرقت قاپ زنی در شهرپرند اعتراف کرد.

کشف کالای قاچاق ۱۰ میلیارد ریالی در رباط کریم

سرهنگ تیمور کلانتری فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم با اشاره به جزئیات این خبر اظهارداشت: در پی اخبار و اطلاعاتی از دپوی مقادیری کالای قاچاق در یک باغ در رباط کریم، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با شناسائی محل دپوی کالای قاچاق و با هماهنگی مقام قضائی، در بازرسی از محل، یک نفر متهم دستگیر و مقدار ۵۰ کارتن انواع لوازم آرایشی، لوازم التحریر و تعدادی قهوه ساز صنعتی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم با اشاره به برآورد مالی اقلام مکشوفه به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال، گفت: متهم دستگیرشده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

جمع آوری تعداد ۱۵۰ معتاد متجاهر در اسلامشهر

سرهنگ محمد رضا علیزاده فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر اظهار داشت: در اجرای طرح جامع کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، ماموران پایگاه مبارزه با موادمخدر با همکاری کلانتری های تابعه پس از اخذ دستور قضائی نسبت به جمع آوری معتادان متجاهر و پرخطر در سطح حوزه استحفاظی اسلامشهر اقدام کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح پلیس با رعایت موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی وارد عمل شده و با ورود به محل های پاتوق افراد معتاد متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند آنها را جمع آوری کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت های ایجاد شده در کمپ ها در روز گذشته تعداد ۱۵۰معتاد متجاهر و کارتن خواب از سطح شهرستان اسلامشهر جمع آوری و جهت ترک اعتیاد انتقال داده شدند.

اجرای طرح امنیت محله محور در بهارستان

سرهنگ مجید عسکری نیا فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در تشریح جزئیات این خبر گفت: طی هفته گذشته در سطح شهرستان بهارستان طرح امنیت محله محور به اجرا درآمد،که موجب دستیابی به توفیقاتی در زمینه کشف و دستگیری شد.

وی با اشاره به اینکه در این عملیات تعداد ۱۴ سارق و ۸ نفر خرده فروش موادمخدر توسط ماموران پلیس دستگیر شد، اظهار داشت : متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha