۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۴۹
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85547902
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

دستگیری ۵۳ محکوم متواری طی یک‌روز در گیلان

۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۴۹
کد خبر: 85547902
دستگیری ۵۳ محکوم متواری طی یک‌روز در گیلان

رشت - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی گیلان از شناسایی و دستگیری ۵۳ نفر از محکومان متواری در طرح عملیاتی یک‌روزه در این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ علیرضا حدادی روز پنجشنبه هدف از اجرای طرح‌های انتظامی را افزایش احساس امنیت و همچنین کاهش جرایم در سطح جامعه عنوان و اظهار کرد: مجموعه انتظامی با برخورد قاطع با مجرمان و تشدید اقدامات پیشگیرانه به صورت شبانه‌روزی برای تامین امنیت تلاش می‌کند.

وی در ادامه گفت: با هدف شناسایی و دستگیری محکومان متواری، طرح عملیاتی یک‌روزه به صورت متمرکز در سطح استان گیلان اجرا شد.

رئیس پلیس آگاهی گیلان از شناسایی و دستگیری ۵۳ محکوم متواری طی عملیات‌های جداگانه در اجرای این طرح خبر داد و افزود: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر جدیت و قاطعیت پلیس در اجرای مستمر طرح‌های مقابله‌ای و پیشگیرانه بیان کرد: اجرای طرح‌های مشابه با هدف ارتقاء امنیت با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

کشف جسد مردی در تالش

بنا به گزارش دیگری از این پایگاه خبری، فرمانده انتظامی تالش از کشف جسد مرد ۴۱ ساله در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد رستمی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی پیدایش جسد مردی در یکی از بخش‌های شهرستان تالش، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با حضور پلیس در محل حادثه و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، متوفی دارای سابقه بیماری قبلی بوده است، افزود: برابر نظریه کارشناسان، متوفی در اثر تشنج داخل نهر آب سقوط کرده و فوت کرده است.

سرهنگ رستمی در پایان گفت: جسد متوفی برای سیر مراحل قانونی به پزشکی قانونی تحویل داده شد.

پلمب مطب پزشک عمومی غیرمجاز در لنگرود

همچنین به گزارش دیگری از این پایگاه خبری، فرمانده انتظامی لنگرود از پلمب یک مطب پزشک عمومی و دستگیری ۲ نفر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ شریف رحیمی گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در روند نظارت بر فعالیت اماکن درمانی از فعالیت غیرمجاز یک مطب عمومی در این شهرستان مطلع شده و موضوع را مورد پیگیری قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از اعزام پلیس به همراه نماینده نظام پزشکی پس از هماهنگی قضائی به آدرس محل موردنظر خبر داد و بیان‌ کرد: این مطب به دلیل نداشتن مجوز، پلمب و در این خصوص ۲ نفر نیز با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح اماکن عمومی، ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب و جلوگیری از بروز تخلفات و جرایم صنفی، طرح کنترل و نظارت بر اصناف به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha