۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۵۴
کد خبر: 85547907
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ماجدی: در پرونده فساد در فوتبال دخالتی نداشتم

۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۵۴
کد خبر: 85547907
ماجدی: در پرونده فساد در فوتبال دخالتی نداشتم

تهران- ایرنا- رئیس هیئت فوتبال استان تهران با بیان اینکه دخالتی در موضوع فساد در فوتبال نداشته است، گفت:امیدوارم پرونده هر چه زودتر به اتمام برسد و کسانی که در آن دخیل بودند، مجازات شوند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، میرشاد ماجدی در جمع خبرنگاران در خصوص بازدید از ورزشگاه شهر قدس که میزبان برخی از دیدارهای لیگ برتر خواهد بود، اظهار داشت: طی دو روز گذشته جلساتی در مورد ورزشگاه‌های پایتخت داشتیم و صحبت‌هایی مطرح شد که بعضی از تیم‌های تهرانی برای میزبانی از حریفان به شهرستان‌ها بروند.

وی گفت: موضوع تجهیز استادیوم‌ها ربطی به هیات فوتبال و فدراسیون ندارد ولی وظیفه خودم دانستم که همراه با شهردار شهر قدس از ورزشگاه این محل بازدید میدانی داشته باشیم. جلساتی با اعضای شورای شهر داشتیم و آنها قول دادند تجهیزات برای هفته نخست، تکمیل شود. خوشحالم مسئولان شهر قدس به این موضوع رسیدگی می‌کنند.

وی ادامه داد: هر خبری که رسانه‌ها در مورد فساد می‌دهند با جدیدت آن را دنبال می‌کنم و از آن دسته کسانی هستم که می‌گویم باید با فساد مبارزه کرد. نگذاریم این موضوعات زشت ادامه یابد و امیدوارم این پرونده هر چه زودتر به اتمام برسد و کسانی که در آن دخیل بودند، مجازات شوند. برای پاره‌ای از توضیحات در رابطه با فساد دعوت شدم. به خودم مطمئن هستم و در این پرونده دخالتی نداشتم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha