۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۴۲
کد خبرنگار: 750
کد خبر: 85547913
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

شاهرود میزبان مسابقات فوتبال دانشجویان دانشگاه‌های کشور است

شاهرود - ایرنا - مسابقات فوتبال دانشجویان دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه صنعتی شاهرود استان سمنان با حضور هشت تیم برتر در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه صنعتی شاهرود روز چهارشنبه به رسانه‌ها گفت: هشت تیم برتر دانشگاه‌های کشور در ۲ گروه چهار تیمی از ۳۱ تیر ۱۴۰۳ رقابت‌های خود را آغاز کردند.

مجتبی رجبی با بیان اینکه رقابت‌های این دوره تا هشتم مرداد ادامه دارد، ابراز کرد: در این مسابقات تیم‌هایی از دانشگاه‌های لرستان، تهران، شهیدبهشتی، صنعتی‌شاهرود، فردوسی‌مشهد، شیراز، گیلان و قم حضور دارند.

وی ادامه داد: مدال و رتبه‌های این مسابقات در رتبه‌بندی نهایی شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر در دانشگاه اصفهان لحاظ می‌شود.

وی اظهار کرد: بازیکنان برتر این مسابقات توسط کمیته فنی انتخاب و به اردوی تیم ملی دانشجویان جهت اعزام به رقابت‌های همبستگی کشورهای اسلامی دعوت می‌شوند.

مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه صنعتی شاهرود با اشاره به برگزاری دوره قبل این مسابقات سال ۱۴۰۱ در دانشگاه سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: با توجه به وضعیت مطلوب، امکانات ورزشی و پیگیری‌های انجام شده، میزبانی این دوره از مسابقات به دانشگاه صنعتی شاهرود واگذار شد.

به گزارش ایرنا، دانشگاه صنعتی شاهرود دارای چهار پردیس، ۱۴ دانشکده و بیش از ۱۰ هزار دانشجو و ۳۵۲ عضو هیأت‌ علمی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha