۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۳۱
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85548607
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عضو کمیسیون عمران: مجلس دوازدهم همراه دولت جدید است

همدان- ایرنا- عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به آغاز بکار دولت طی روزهای آینده گفت: مجلس دوازدهم با تبعیت از رهنمودهای اخیر مقام معظم رهبری به طور قطع همراه دولت جدید است.

عباس صوفی روز پنجشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار امیدواری کرد: در فضای وفاق و همدلی و نیز تبعیت از رهنمودهای اخیر مقام معظم رهبری می‌توانیم توسعه کشور در ابعاد مختلف و رضایتمندی مردم را همراه داشته باشیم.

وی ادامه داد: عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری گره گشای مشکلات کشور در عرصه‌های مختلف خواهد بود که این مهم با تعامل مجلس و دولت تحقق می‌یابد.

صوفی افزود: امروزه معیشت، مسکن و مشکلات صنوف مختلف از جمله بازنشستگان، فرهنگیان و کارکنان دستگاه‌های مختلف، زندگی مردم را تحت تاثیر قرار داده که با تعامل مجلس با دولت جدید می‌توان مشکلات کشور را رفع کرد.

وی خاطرنشان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری تاکید کردند در مسائل مهم کشور همه بخش‌ها باید یکصدا باشند براین اساس انتظار می‌رود مجلس و دولت از اختلاف پرهیز کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود با هیات دولت توانمندی که به مجلس معرفی می‌شوند، مجلس نیز با نگاه به فرمایشات مقام معظم رهبری صلاحیت وزرا را بررسی خواهد کرد البته تلاش مجلس و دولت حل مشکلات و مسائل مردم خواهد بود.

وی با تاکید بر دوره اثرگذار و سرنوشت ساز مجلس دوازدهم و نگاه مردم به حل مشکلات جاری در کشور گفت: اگر مجلس رهنمودهای مقام معظم رهبری را در تصمیم‌گیری پیرامون مباحث راهبردی ملاک خود قرار دهد، می‌تواند مجلس موفق و اثرگذاری در مسیر خدمت به مردم باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha