۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۰۲
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85548623
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بارش ۵۶ میلیمتری باران تابستانی در گیسوم تالش

۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۰۲
کد خبر: 85548623
بارش ۵۶ میلیمتری باران تابستانی در گیسوم تالش

رشت - ایرنا - کارشناس هواشناسی گیلان گفت: از شامگاه گذشته تا ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح امروز بیش از ۵۶ میلیمتر باران در گیسوم تالش بارید.

رضا باقری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این مدت در شهرستان آستارا ۳۶.۵ میلیمتر، تالش ۲۵ و فومن ۲۳ میلیمتر باران باریده‌است.

وی با اشاره به هشدار هواشناسی برای بارش‌های رگباری در گیلان (از شامگاه گذشته تا امروز پنجشنبه) افزود: در این مدت در برخی از ساعات رعد و برق و رگبار در پاره‌ای مناطق شدید و موقتی شدید، وزش باد در بعضی مناطق شدید و مه آلودگی هوا پیش بینی شده‌است.

کارشناس هواشناسی گیلان بیان کرد: فعالیت سامانه ناپایدار جوی تا دوشنبه هفته جاری در استان ادامه خواهد داشت و برای این وضعیت آب و هوایی هشدار زرد داده شده‌است.

وی اظهار کرد: در این مدت بارش ها به صورت متناوب جریان دارد که در برخی مناطق رگباری و موقتی شدید همراه با رعد و برق، کاهش دما بین چهار تا هشت درجه سلسیوس و وزش باد خواهد بود.

باقری عنوان کرد: طی ۳۴ ساعت گذشته در استان منطقه اسب‌وونی تالش با ۱۶ درجه کمترین و لوشان با ۳۸ درجه بیشترین دمای گیلان را به خود اختصاص دادند و دمای فعلی رشت ۲۶ درجه و رطوبت ۸۰ درصد است.

وی بیان کرد: دریا امروز و فردا (پنجشنبه) برای فعالیت‌های دریانوردی در اغلب ساعات مناسب اما گاه با احتیاط مناسب است.

آسمان گیلان هم‌اینک قسمتی ابری تا ابری و مه آلود است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha