۹۶۰۰ خانواردارای توان یاب تحت پوشش بهزیستی بهارستان قرار دارند

بهارستان - ایرنا - فرماندار بهارستان گفت: سازمان بهزیستی شهرستان ۹ هزار و ۶۰۰ خانوار دارای توان یاب و کم توان را تحت حمایت خود دارد که این عملی حساس، خداپسندانه و در جهت رفع نیازهای کم توانان و ناتوانان است.

به گزارش ایرنا، بمناسبت هفته بهزیستی عبداله نوحی فرماندار بهارستان به همراه حسن قشقاوی نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی و احمدی دادستان شهرستان ضمن حضور در اداره بهزیستی با کارکنان این اداره دیدار و گفتگو کردند.

فرماندار بهارستان ضمن تبریک هفته بهزیستی به کارکنان این اداره گفت: سازمان بهزیستی از ابتدای تأسیس منشأ خیرات و برکات فراوانی برای جامعه بوده و توانسته بسیاری از محرومیت های ناشی از مشکلات اجتماعی و معلولیت های جسمی را برطرف نماید.

وی افزود: توانمند سازی معلولین و افراد تحت پوشش بهزیستی مهمترین هدفی است که باید در دستور کار مسوولان این اداره قرار گیرد تا با خروج افراد از پوشش خدمات بهزیستی، امکان خدمت رسانی بیشتر به سایر توانخواهان فراهم شود.

نوحی ادامه داد: در دولت سیزدهم اقدامات خوبی در شهرستان انجام شده که از مهم ترین آنها می توان به افتتاح اوژانس اجتماعی، مرکز نگهداری سالمندان نسیم شهر، مرکز روزانه حرفه آموزی در خیرآباد و مرکز نگهداری بیماران اعصاب و روان اشاره کرد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهارستان نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد اداره، به برخی از چالش‌های موجود از جمله کمبود امکانات انسانی و مالی اشاره کرد.

قربانی همچنین اعلام کرد که این اداره بیش از ۸ هزار خانوار تحت پوشش دارد و حدود ۱۶۰۰ پرونده اعصاب و روان را مدیریت می‌کند.

در پایان این دیدار، مسئولان با حضور در محل کار کارکنان بهزیستی شهرستان بهارستان از زحمات آنها تجلیل به عمل آوردند.

شهرستان بهارستان در جنوب غرب استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha