۷ مرداد ۱۴۰۳، ۸:۲۱
کد خبر: 85548829
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ناصری: تکلیف سرمربی بسکتبال طبیعت هفته آتی مشخص می‌شود

تهران- ایرنا- سرپرست تیم بسکتبال طبیعت گفت: در صدد هستیم تا هفته آینده با سرمربی و بازیکنان مد نظر خودمان تمدید کنیم و برای فصل آتی با قدرت وارد لیگ برتر شویم.

علیرضا ناصری روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به نقاط ضعف و قوت لیگ برتر بسکتبال در فصلی که گذشت اظهار داشت: هر چند این رقابت‌ها با قهرمانی تیم طبیعت همراه بود اما به دلیل شرایط خاصی که به وجود آمد متحمل هزینه‌های بسیاری شدیم که امیدواریم در این فصل آن شرایط تکرار نشود.

وی ادامه داد: یکی از بزرگترین مشکلاتی که در فصل قبل با آن مواجه شدیم این بود که تیم ما تقریبا ۶۰ روز بدون مسابقه خود را تا فینال رساند که این خیلی سخت بود و مجبور شدیم در این مدت به بازیکنان خارجی خود پرداختی داشته باشیم، آنهم بدون اینکه در مسابقه‌ای برای ما به میدان بروند.

سرپرست تیم بسکتبال طبیعت یادآور شد: البته دست فدراسیون هم در برنامه‌ریزی بسته بود، از سویی تیم گرگان تا مراحل پایانی غرب آسیا پیش رفت و از سویی دیگر برنامه‌ زمان‌بندی به شکلی بود که کاری از دست کسی بر نمی‌آمد. به هر حال تیم بسکتبال طبیعت با همه این مشکلات خود را تا فینال رساند و در آنجا هم موفق شدیم در ماراتنی سخت و نفس‌گیر، عنوان قهرمانی را در نخستین حضور خود در لیگ برتر کسب کنیم که این افتخار در کارنامه این باشگاه به ثبت رسید.

ناصری در واکنش به این سئوال که برای فصل بعد چه برنامه‌ای برای تمدید یا جذب کادر فنی و نفرات مد نظر باشگاه است، یادآور شد: منطق حکم می‌کند به ترکیب تیم برنده دست زده نشود، صحبت‌هایی برای تمدید شده اما هنوز قطعی نیست که در هفته آینده به سرانجام خواهد رسید.

وی همچنین در خصوص ادامه همکاری با مهران شاهین‌طبع نیز گفت: هدف ما همکاری است اما باید دید در روزهای آینده چه خواهد شد. در هفته پیش رو این مسائل نهایی می‌شود و پس از عقد قراردادهای رسمی، می‌توان در این خصوص اظهار نظر کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha