۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۲۷
کد خبر: 85548983
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

شکست سنگین خانگی هیات فوتبال قم در لیگ برتر فوتسال

قم - ایرنا- تیم هیات فوتبال قم در چارچوب هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور، برابر گیتی‌پسند اصفهان متحمل یک شکست سنگین خانگی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دیدار که عصر پنج‌شنبه در سالن ورزشی نخلستان قم برگزار شد، تیم گیتی‌پسند با نمایش برتر خود توانست میزبانش را با حساب ۶ بر ۲ شکست دهد.

علی خلیلوند، بهروز جعفری، بهمن جعفری(۲ گل) ، محمد درخشانی و مهدی کریمی گل‌های تیم گیتی‌پسند را در این دیدار به ثمر رساندند.

در نیمه اول این دیدار تیم گیتی‌پسند با ۲ گل برتری، آماده سوت پایان بود که تیم هیات فوتبال با زدن ۲ گل در ثانیه‌های پایانی ملی‌پوشان گیتی‌پسند را در بهت فرو برد و کار با تساوی در نیمه اول به پایان رسید.

در نیمه دوم هم تیم هیات قم توان ایستادگی در برابر کیفیت و تجربه بازیکنان گیتی‌پسند را نداشت و چهار گل دریافت کرد و باز هم شاگردان «محمد کشاورز» به مانند دیدارهای قبلی، توانستند با برتری پرگل رقیبانشان را شکست داده و به صدرنشینی ادامه دهند.

۲ گل تیم هیات فوتبال قم نیز توسط حمیدرضا اسماعیلی و محمد رحمتی به ثمر رسید.

علی احمدی، عرفان زندی و آرمین ابراهیمی تیم داوری این دیدار بودند.

گیتی‌پسند اصفهان در پایان این بازی در حالی که چهار بازی دیگر هفته سوم لیگ برتر فوتسال فردا جمعه برگزار می‌شود، با کسب ۹ امتیاز در صدر قرار گرفت و هیات فوتبال قم با چهار امتیاز در رده ششم است.

تیم گیتی‌پسند اصفهان در هفته بعدی مسابقات میزبان فولاد هرمزگان است و هیات فوتبال قم نیز به میهمانی «سن‌ایچ» ساوه می‌رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha